Pagina 32 van 41

Geplaatst: 16 dec 2008, 18:54
door Triforce
die is voor het crossen bedoelt en heeft onderin meer kracht dan bovenin als ik het goed heb, maar ze zijn wel bruut snel die dingen

Geplaatst: 16 dec 2008, 19:05
door PD
ik heb het niet over crossen...

das zn cilinder voor sprint scootaaaz en die heet zo

Geplaatst: 17 dec 2008, 16:16
door Triforce
lol, rare benaming dan.

neem geen stofzuiger want die dingen zijn verot met sleutelen en klinken ook nog eens een keetje niet mooi.

Geplaatst: 17 dec 2008, 16:29
door Zwepper
heb laats zo'n 2fast4race cylinder gezien maar dat ziet er van binnen ook wel geinig uit :lol:

Geplaatst: 17 dec 2008, 19:32
door PD
binnen kort parmakit of athena naar een tuner brengen, maken ze er wat poortjes bij :lol:

Geplaatst: 17 dec 2008, 19:36
door rise and shine
PD schreef:ik heb het niet over crossen...

das zn cilinder voor sprint scootaaaz en die heet zo


Owned :baas:

Geplaatst: 17 dec 2008, 19:37
door Yamaha rd50m
ik heb in de week ook een rd cilinder meegegeven naar een tjoeningexpert, benieuwd wat daar uit te krijgen valt :P

Geplaatst: 17 dec 2008, 20:15
door Andries
PD schreef:binnen kort parmakit of athena naar een tuner brengen, maken ze er wat poortjes bij :lol:


gaat je honda px lc cilinder niet meer door?

Geplaatst: 17 dec 2008, 20:24
door Tombo
Ik zou een originele 3E8 cilinder ofzo wegbrengen, lijkt me een mooiere basis om mee te beginnen (mooie spoelkanalen, degelijk uitlaatdraad enzo)

Geplaatst: 17 dec 2008, 20:31
door PD
Andries schreef:
PD schreef:binnen kort parmakit of athena naar een tuner brengen, maken ze er wat poortjes bij :lol:


gaat je honda px lc cilinder niet meer door?


ik wil er denk ooit een keer mee verder gaan, nu heb ik de kennis en de machines nog niet voor..
hij heeft trouwens wel heel eventjes heel bescheten gelope

Geplaatst: 17 dec 2008, 22:07
door ginofs1
Tombo schreef:Ik zou een originele 3E8 cilinder ofzo wegbrengen, lijkt me een mooiere basis om mee te beginnen (mooie spoelkanalen, degelijk uitlaatdraad enzo)


hee heb je die conussen al klaar?

Geplaatst: 18 dec 2008, 16:22
door Tombo
Eentje, druk met stage enzo :P

Geplaatst: 26 dec 2008, 17:07
door edje
Tombo schreef:Ik zou een originele 3E8 cilinder ofzo wegbrengen, lijkt me een mooiere basis om mee te beginnen (mooie spoelkanalen, degelijk uitlaatdraad enzo)


maar wel van gietijzer :D maar de poorten kun je inderdaad wel meer mee, :wink:

Geplaatst: 12 jan 2009, 10:46
door YamaSam
ziehier de cilinder met de variabele uitlaatpoort van de RD125..
enjoy!

eerst en vooral effe relativeren, en nog effe tonen waar dit uitkomt:
Afbeelding

het carter en begaaide piston, heeft een eind water staan gehad.. 8) :
Afbeelding

transferts:
Afbeelding

poorten min of meer:
Afbeelding

hier zie je de dwarskoker zitten:
Afbeelding

die uitlaatpoort is bij opengesperde stand zo hoog als een €2! 8)

Geplaatst: 12 jan 2009, 10:49
door YamaSam
Afbeelding