Pagina 31 van 190
Geplaatst: 21 mei 2013, 21:10
door marco
Bougie slaat vet omdat je zo langzaam rijd.
Geplaatst: 21 mei 2013, 21:34
door bajaboy
of te veel olie
Geplaatst: 21 mei 2013, 21:40
door Tombo
Of een lek intern in je blok

Geplaatst: 21 mei 2013, 22:50
door David
Rijd je nog met een oliepomp? klinkt alsof die stuk is
Geplaatst: 21 mei 2013, 23:47
door joosie1234
Die doet het nog altijd, geloof ik. Als bougie vet is geslagen, kan je m dan nog redden? Hoe kan je dat voorkomen? ik wil namelijk wel dat ik mijn nieuwe cilinder heel rustig inrij , maar als ik dat dus blijkbaar doe dan gaat de bougie stuk.....

Geplaatst: 22 mei 2013, 09:02
door scirocco
joosie1234 schreef:Die doet het nog altijd, geloof ik. Als bougie vet is geslagen, kan je m dan nog redden? Hoe kan je dat voorkomen? ik wil namelijk wel dat ik mijn nieuwe cilinder heel rustig inrij , maar als ik dat dus blijkbaar doe dan gaat de bougie stuk.....

Ik gebruik voor het inrijden een B7. Probeer dat eens
Geplaatst: 22 mei 2013, 09:12
door paull
joosie1234 schreef:Die doet het nog altijd, geloof ik. Als bougie vet is geslagen, kan je m dan nog redden? Hoe kan je dat voorkomen? ik wil namelijk wel dat ik mijn nieuwe cilinder heel rustig inrij , maar als ik dat dus blijkbaar doe dan gaat de bougie stuk.....

Niet zo lang in lage toeren rijden, kleine afstandjes totdat je de 500 km hebt ingereden....
Geplaatst: 22 mei 2013, 10:23
door joosie1234
scirocco schreef:joosie1234 schreef:Die doet het nog altijd, geloof ik. Als bougie vet is geslagen, kan je m dan nog redden? Hoe kan je dat voorkomen? ik wil namelijk wel dat ik mijn nieuwe cilinder heel rustig inrij , maar als ik dat dus blijkbaar doe dan gaat de bougie stuk.....

Ik gebruik voor het inrijden een B7. Probeer dat eens
Gedaan. Kijken of dat beter gaat....
Geplaatst: 22 mei 2013, 13:21
door nieknatuurlijk
ik kan mn cilinderkop en cilinder-koelribben (buiten-kant) stralen met de straal kast op mijn werk.
maar nu de vraag, wat voor hitte bestendige verf kan ik hier het beste voor gebruiken? en welke kleuren zijn origineel?
welke kleur voor de kop (grijs?) en welke voor de cilinder (zwart?)?
Geplaatst: 22 mei 2013, 13:34
door Tombo
Cilinderkop was altijd blank aluminium. Cilinder spoot ik altijd motip hittebestendig zwart.
Geplaatst: 22 mei 2013, 13:54
door scirocco
Cilinderkop moet je niet met zand of grid stralen maar even parelen ik zou geen verf op je kopje spuiten
Cilinder kun je wel stralen met grid en dan in de hitte bestendige lak spuiten zelf gebruik ik lak van VHT
Die is niet zo mat als die van motip wel grondlak gebruiken dan
Geplaatst: 22 mei 2013, 16:57
door marco
scirocco schreef:Die is niet zo mat als die van motip wel grondlak gebruiken dan
Die van Motip vind ik ook een beetje te mat.
En je mag nooit grondlak gebruiken bij hittebestendige verf

Geplaatst: 22 mei 2013, 17:27
door nieknatuurlijk
maar kopje is nu moeilijk smerig, en ik wil em graag schoon hebben

wat zijn dan hiervoor de beste opties?
net hammerrite hittebestendige verf gehaald

Geplaatst: 22 mei 2013, 17:33
door bajaboy
verf er af met verf afbijt en zit er geen verf op (sssstt niet tegen je moeder zeggen) in de vaatwasser .....klaar.
Geplaatst: 22 mei 2013, 19:54
door scirocco
marco schreef:scirocco schreef:Die is niet zo mat als die van motip wel grondlak gebruiken dan
Die van Motip vind ik ook een beetje te mat.
En je mag nooit grondlak gebruiken bij hittebestendige verf

Die ik gebruik moet het wel
