Pagina 31 van 100
					
				
				Geplaatst: 19 jul 2010, 09:10
				door rise and shine
				Wist je dat ik vannacht een Sms van Mitchel kreeg?
Wist je dat hij 11 uur over 500 km heeft gedaan op de motor?
Wist je dat hij nu wel in Apach is?
			 
			
					
				
				Geplaatst: 19 jul 2010, 10:57
				door Yamaha rd50m
				rise and shine schreef:Wist je dat ik vannacht een Sms van Mitchel kreeg?
Wist je dat hij 11 uur over 500 km heeft gedaan op de motor?
Wist je dat hij nu wel in Apach is?
dan had hij beter met zen fs1 gereden
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 19 jul 2010, 11:33
				door Niels
				Ja, daar waren we net zo snel mee 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 19 jul 2010, 13:03
				door NIX
				En zuiniger.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 19 jul 2010, 13:11
				door Niels
				Nou, ik denk dat Mitchel met de FS1 nog wel minder zuinig reed. 1:9 ofzo?  

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 19 jul 2010, 13:14
				door Tombo
				Dat rijdt zijn nep-RD nu ook
			 
			
					
				
				Geplaatst: 19 jul 2010, 13:14
				door Niels
				Nee, die liep iets van 1:30 ofzo.
Die membramen schelen best veel.
Oja en die FS1 was ook echt super hoogtoerig.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 19 jul 2010, 13:42
				door Tombo
				mpro09 schreef:pff ben vandaag met dat ding weer terug gereden, moet de hele tijd schakelen tussen 3 4 en5. 6 niet eens aan toe gekomen 
een gemiddeld verbruik van ongeveer 1:7 
 daarna de twinair fiters ertussen gefrommeld en nu loopt ie suer lekker alleen zou het wel is te arm kunnen zijn
 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 19 jul 2010, 14:31
				door rise and shine
				Wist je dat net de garmin op de motor geknutseld?
Wist je dat klepjes en ontsteking gesteld?
Wist je dat van de week nog even andere koppeling er in knallen en olie filterje vervangen?
Wist je dat bijna klaar voor vakantie? 
  
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 19 jul 2010, 14:56
				door Wimmel O
				wist je dat ik niet had verwacht dat je met die helicoils zo simpel een schroefdraad kon opfrissen
			 
			
					
				
				Geplaatst: 19 jul 2010, 15:06
				door Niels
				Tombo schreef:mpro09 schreef:pff ben vandaag met dat ding weer terug gereden, moet de hele tijd schakelen tussen 3 4 en5. 6 niet eens aan toe gekomen 
een gemiddeld verbruik van ongeveer 1:7 
 daarna de twinair fiters ertussen gefrommeld en nu loopt ie suer lekker alleen zou het wel is te arm kunnen zijn
 

 
HUH 

 Wtf! Dat is wel bruut onzuinig 

 Kan je beter een Leopard tank gaan rijden 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 19 jul 2010, 15:11
				door Tombo
				Idd.
BTW wanneer wil je komen voor de zomerfeesten?
			 
			
					
				
				Geplaatst: 19 jul 2010, 16:02
				door rise and shine
				Wimmel O schreef:wist je dat ik niet had verwacht dat je met die helicoils zo simpel een schroefdraad kon opfrissen
Wist je dat je daar schoefdraad niet mee opfrist?
Wist je dat je daar gewoon nieuw draad mee zet...
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 22 jul 2010, 20:56
				door rise and shine
				Wist je dat net sms contact met Mitchel?
Wist je dat hij vroeg of we zondag als ik in Apach ben niet meteen door konden rijden naar de D44?
Wist je dat vorig jaar mijn brommer daar is overleden?
Wist je dat dat toch 'maar' 200km van Apach af is?
Wist je dat ik als ik in Apach ben ik zo'n 700km heb gereden?
Wist je dat ik nog niet weet of ik wel naar de D44 wil rijden 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 22 jul 2010, 21:13
				door ginofs1
				rise and shine schreef:Wist je dat net sms contact met Mitchel?
Wist je dat hij vroeg of we zondag als ik in Apach ben niet meteen door konden rijden naar de D44?
Wist je dat vorig jaar mijn brommer daar is overleden?
Wist je dat dat toch 'maar' 200km van Apach af is?
Wist je dat ik als ik in Apach ben ik zo'n 700km heb gereden?
Wist je dat ik nog niet weet of ik wel naar de D44 wil rijden 

 
dan maak je een stop en ga je de volgende dag weer verder.
lange stukken rijden komen ongelukken van.