Pagina 4 van 5
Geplaatst: 08 jun 2012, 20:48
door marco
HotWheels schreef:ik ben geen kenner wat tuning betreft maar zie als leek wel in dat dit niet de juiste weg is
immers, al die moeite (lees kopzorgen) voor amper/maximum 1mm carb meer
kan je wellicht even goed je banden wat harder op pompen
cheap tuning ?

Je kan veel zeggen over Laars maar hij probeert het tenmiste

Geplaatst: 08 jun 2012, 20:51
door bajaboy
marco schreef:HotWheels schreef:ik ben geen kenner wat tuning betreft maar zie als leek wel in dat dit niet de juiste weg is
immers, al die moeite (lees kopzorgen) voor amper/maximum 1mm carb meer
kan je wellicht even goed je banden wat harder op pompen
cheap tuning ?

Je kan veel zeggen over Laars maar hij probeert het tenmiste

zo is ie ook aan zijn kinderen gekomen

Geplaatst: 09 jun 2012, 00:09
door fs1man
bajaboy schreef:zijn er nog meer dingen die uniek gaan worden van fs1?? zo als carburateurs?
yep hoge tanken iedereen gooit ze weg
3e9 dx pootjes klauwen en spatbordjes zijn er immers veel minder van dan de voorgangers.
3e9 buddy,s met metalen kontje zelfde reden als hierboven.
3e9 luchtfilters zaten alleen op 3e9 en sheriff vooral die met de chromen strepen.
echte fs1 liefhebbers die mede liefhebbers dat zeldzame onderdeel gunnen zonder er
een woekerprijs voor te willen.
Geplaatst: 09 jun 2012, 13:34
door Laars
marco schreef:HotWheels schreef:ik ben geen kenner wat tuning betreft maar zie als leek wel in dat dit niet de juiste weg is
immers, al die moeite (lees kopzorgen) voor amper/maximum 1mm carb meer
kan je wellicht even goed je banden wat harder op pompen
cheap tuning ?

Je kan veel zeggen over Laars maar hij probeert het tenmiste

Wat kan je dan nog meer zeggen over Laars, Marco?
Geplaatst: 09 jun 2012, 14:49
door NIX
Dat ie geen dingen moet proberen waarvan iedereen zegt dat het niet gaat en dat er andere maniren zijn. In het geval van carbs: sloop geen mooie goede ori exemplaren, pak dan zo'n grotere Dell'orto. En doe dat pas als het daadwerkelijk gaat helpen omdat er een membraam in zit dat alles wel kan laten passeren.
Geplaatst: 09 jun 2012, 15:31
door Laars
Dat is 1
Volgens Marco kan je veel over Laars zeggen.
Dus... Kom op

Geplaatst: 09 jun 2012, 15:48
door marco
NIX schreef:In het geval van carbs: sloop geen mooie goede ori exemplaren, pak dan zo'n grotere Dell'orto. En doe dat pas als het daadwerkelijk gaat helpen omdat er een membraam in zit dat alles wel kan laten passeren.
Een ander membraam is niet zo moeilijk erin te maken.
Geplaatst: 09 jun 2012, 17:37
door NIX
Verder ben je een leuke gast en zie ik je graag op meetings.
Maar carbs verkloten moet je mee ophouden.
Geplaatst: 10 jun 2012, 10:12
door Laars
Ik durf niet te beloven dat het niet nog een keer zal gebeuren na zoveel nieuwe info.
En ja...ik ben een leuke aardige gast

Geplaatst: 10 jun 2012, 10:14
door NIX
Alleen Mokuni's, Laars.
Geplaatst: 10 jun 2012, 10:24
door Laars
Lijkt mij geen goed alternatief HJ, dan begin je al met ellende
Eerst maar eens richten op het membraan
Suggesties?
Geplaatst: 10 jun 2012, 11:08
door NIX
Kijk eens wat Marco al allemaal heeft uitgespookt met een membraam.
Geplaatst: 10 jun 2012, 14:23
door wiebo
Laars schreef:Dat is 1
Volgens Marco kan je veel over Laars zeggen.
Dus... Kom op

Is geen beginnen aan...
Geplaatst: 10 jun 2012, 14:27
door the_destroyers
Laars schreef:Lijkt mij geen goed alternatief HJ, dan begin je al met ellende
Eerst maar eens richten op het membraan
Suggesties?
Marco heeft bij mn weten er een 4klepsmembraan ingebeund!

Geplaatst: 10 jun 2012, 19:56
door marco