Pagina 4 van 37

Geplaatst: 22 nov 2010, 17:33
door Camiel
Zeer mooi gemaakt!
ben benieuwd naar het vervolg! :D

Geplaatst: 08 dec 2010, 21:24
door ginofs1
ben zeer benieuwd hoe dit gaat lopen.

hier je foto's


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Geplaatst: 08 dec 2010, 21:28
door the_destroyers
Ziet er allemaal veel belovend uit! 8)

Geplaatst: 08 dec 2010, 21:32
door marco
:bow: Respect als je dit allemaal zelf kunt maken.

Geplaatst: 08 dec 2010, 21:33
door the_destroyers
marco schreef::bow: Respect als je dit allemaal zelf kunt maken.


+1

Geplaatst: 08 dec 2010, 21:41
door Tombo
Wow supermooi, respect 8)

Geplaatst: 08 dec 2010, 21:42
door Zwepper
hier zit volgens mij echt heel veel denk en rekenwerk achter !
echt heel heel vet !

Geplaatst: 08 dec 2010, 21:53
door NIX
Ok, maak er nu maar eentje voor mij!

Geplaatst: 08 dec 2010, 22:08
door jonnotje
damn, dat is echt mooi werk. dan frezen zal ook wel iets over je beroep zeggen:)
houd ons op de hoogte!

+1

Geplaatst: 08 dec 2010, 22:28
door Jeti
dit is wel een applaus waard!!
:bow: :app: :app: :app: :bow: :clap: :clap:

Geplaatst: 08 dec 2010, 23:31
door 2taktdirk
Bedankt Gino voor het plaatsen van de foto,s en bedankt voor de complimenten.

Radiator van zundapp gaat niet passen,dus ben bezig om een radiator te laten maken .

Word vervolgd.

Geplaatst: 08 dec 2010, 23:36
door ginofs1
heb je al een cilinder bus

Geplaatst: 09 dec 2010, 19:54
door 2taktdirk
Nee ,materiaal voor de bus heb ik al een jaar liggen maar hij moet nog gemaakt worden.

Bus word van een bepaalde soort gietijzer,dat heb ik al vaker gedaan bij een luchtgekoelde yamaha motorfiets en die draait er al tijden heel erg goed mee.

Nadeel is dat alles zelf maken veel tijd kost ,en geduld houden is lastig.

Geplaatst: 09 dec 2010, 20:58
door Tombo
Ik neem aan dat er wel een mooie speciale poortenlayout in de bus komt? Daar ben je nu helemaal vrij in natuurlijk

Geplaatst: 09 dec 2010, 22:06
door 2taktdirk
Tja die moet je goed kiezen anders is je cilinder verpest maar het word 180 graden 120 graden blow 30 graden dat is het veiligst.

Het is de bedoeling dat hij met de langere slag kruk gewoon makkelijker draait en soepeler word.