Pagina 4 van 86
Geplaatst: 29 sep 2010, 23:56
door YamaSam
met olie, in verbazend goede staat nog, wegens het afkoppelen waarschijnlijk
nog een mooi plaatje!
Geplaatst: 30 sep 2010, 02:23
door Yamaha rd50m
proper sam
naar geel lijkt direct ne schone testrit

Geplaatst: 30 sep 2010, 07:57
door Jeti
Jaa ziet er goed uit in je werkplekkie
Maar hoe zit het met het kenteken dan? Moet je die nog aanvragen/de auto invoeren, of mag je gewoon rijden?
Geplaatst: 30 sep 2010, 10:11
door Tombo
Netjes!
Wat voor een blok ligt er nu eigenlijk in? Want voor een auto uit de jaren '30 ziet dat blok er wel heel erg modern uit

Geplaatst: 30 sep 2010, 10:47
door YamaSam
Tombo schreef:Netjes!
Wat voor een blok ligt er nu eigenlijk in? Want voor een auto uit de jaren '30 ziet dat blok er wel heel erg modern uit

het is een celica 1600 van 80
draait wel als een zwitsers klokje!

Geplaatst: 30 sep 2010, 10:48
door YamaSam
Jeti schreef:Jaa ziet er goed uit in je werkplekkie
Maar hoe zit het met het kenteken dan? Moet je die nog aanvragen/de auto invoeren, of mag je gewoon rijden?
dat wordt nog een hééééle soep.. hij is ingevoerd in België, ik heb de amerikaanse papieren, aankoopbewijs etc..
maar je weet hoe het hier gaat hé..
ik ben me wettelijk aan het wapenen, zit er dik in dat ik met een advokaat naar de keuring vertrek

Geplaatst: 30 sep 2010, 10:57
door Jeti
YamaSam schreef:Jeti schreef:Jaa ziet er goed uit in je werkplekkie
Maar hoe zit het met het kenteken dan? Moet je die nog aanvragen/de auto invoeren, of mag je gewoon rijden?
dat wordt nog een hééééle soep.. hij is ingevoerd in België, ik heb de amerikaanse papieren, aankoopbewijs etc..
maar je weet hoe het hier gaat hé..
ik ben me wettelijk aan het wapenen, zit er dik in dat ik met een advokaat naar de keuring vertrek

Klinkt spannend
En anders doe ik me wel voor als advocaat hoor, ik heb een juridische titel

(nah jah, beetje dan)
Geplaatst: 30 sep 2010, 11:08
door Tombo
YamaSam schreef:Tombo schreef:Netjes!
Wat voor een blok ligt er nu eigenlijk in? Want voor een auto uit de jaren '30 ziet dat blok er wel heel erg modern uit

het is een celica 1600 van 80

draait wel als een zwitsers klokje!

Haha toch iets Japans!

Geplaatst: 30 sep 2010, 11:15
door YamaSam
Tombo schreef:YamaSam schreef:Tombo schreef:Netjes!
Wat voor een blok ligt er nu eigenlijk in? Want voor een auto uit de jaren '30 ziet dat blok er wel heel erg modern uit

het is een celica 1600 van 80

draait wel als een zwitsers klokje!

Haha toch iets Japans!

ghehheh jah, daar slaat een doordeweekse hotrodder me we de kop voor in,
maar ik raak thuis, en voor geen geld

Geplaatst: 30 sep 2010, 11:48
door Tombo
Idd

Zal wel een 2T blok zijn of niet?
Geplaatst: 30 sep 2010, 13:42
door YamaSam
Tombo schreef:Idd

Zal wel een 2T blok zijn of niet?
geen idee? welke verschillen zijn er?
Geplaatst: 30 sep 2010, 15:04
door Tombo
Het T-model motorblok in de jaren '70 en '80 veel gebruikt (onder andere in Celica's

ook turbo's!), zie:
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_T_engine
Geplaatst: 30 sep 2010, 17:24
door YamaSam
ahah, wel het is een 2Tc !
de volle 88pk op 6500tpm

Geplaatst: 30 sep 2010, 17:51
door Tombo
Nouja, een Amerikaan zou daar minstens 4 liter voor nodig hebben

Geplaatst: 12 okt 2010, 12:12
door YamaSam
dikke-DIKKE feest! ik heb de chassisnummer gevonden!!
blijkt nog es dezelfde als de carosserie te zijn ook! (én op de papieren dus)
dat is een supervoordeel voor de immatriculatie!
Samen met deze ontdekking, zag ik helaas ook wel de scheur in de balk, komende van de reservewielbevestiging.. (maar dat lossen we wel op)
achteraan is er ook iets vreemds aan de hand met de vering, links is die vrij, rechts raakt de bladveer het chassis :s
maar óók dat lossen we wel op!
met een beetje geluk kan ik straks de flexibels van de remmen gaan halen, dan kan ik al es rijden!
