Pagina 4 van 86
					
				
				Geplaatst: 29 sep 2010, 23:56
				door YamaSam
				met olie, in verbazend goede staat nog, wegens het afkoppelen waarschijnlijk 
 
 
nog een mooi plaatje!
 
			
					
				
				Geplaatst: 30 sep 2010, 02:23
				door Yamaha rd50m
				proper sam  
 
 
naar geel lijkt direct ne schone testrit  

 
			
					
				
				Geplaatst: 30 sep 2010, 07:57
				door Jeti
				Jaa ziet er goed uit in je werkplekkie  
 
 
Maar hoe zit het met het kenteken dan? Moet je die nog aanvragen/de auto invoeren, of mag je gewoon rijden?
 
			
					
				
				Geplaatst: 30 sep 2010, 10:11
				door Tombo
				Netjes!
Wat voor een blok ligt er nu eigenlijk in? Want voor een auto uit de jaren '30 ziet dat blok er wel heel erg modern uit 

 
			
					
				
				Geplaatst: 30 sep 2010, 10:47
				door YamaSam
				Tombo schreef:Netjes!
Wat voor een blok ligt er nu eigenlijk in? Want voor een auto uit de jaren '30 ziet dat blok er wel heel erg modern uit 

 
het is een celica 1600 van 80 
 
draait wel als een zwitsers klokje! 

 
			
					
				
				Geplaatst: 30 sep 2010, 10:48
				door YamaSam
				Jeti schreef:Jaa ziet er goed uit in je werkplekkie  
 
 Maar hoe zit het met het kenteken dan? Moet je die nog aanvragen/de auto invoeren, of mag je gewoon rijden?
 
dat wordt nog een hééééle soep.. hij is ingevoerd in België, ik heb de amerikaanse papieren, aankoopbewijs etc..
maar je weet hoe het hier gaat hé..
ik ben me wettelijk aan het wapenen, zit er dik in dat ik met een advokaat naar de keuring vertrek 

 
			
					
				
				Geplaatst: 30 sep 2010, 10:57
				door Jeti
				YamaSam schreef:Jeti schreef:Jaa ziet er goed uit in je werkplekkie  
 
 Maar hoe zit het met het kenteken dan? Moet je die nog aanvragen/de auto invoeren, of mag je gewoon rijden?
 
dat wordt nog een hééééle soep.. hij is ingevoerd in België, ik heb de amerikaanse papieren, aankoopbewijs etc..
maar je weet hoe het hier gaat hé..
ik ben me wettelijk aan het wapenen, zit er dik in dat ik met een advokaat naar de keuring vertrek 

 
Klinkt spannend  
 
 
En anders doe ik me wel voor als advocaat hoor, ik heb een juridische titel 

 (nah jah, beetje dan)
 
			
					
				
				Geplaatst: 30 sep 2010, 11:08
				door Tombo
				YamaSam schreef:Tombo schreef:Netjes!
Wat voor een blok ligt er nu eigenlijk in? Want voor een auto uit de jaren '30 ziet dat blok er wel heel erg modern uit 

 
het is een celica 1600 van 80 

draait wel als een zwitsers klokje! 

 
Haha toch iets Japans! 

 
			
					
				
				Geplaatst: 30 sep 2010, 11:15
				door YamaSam
				Tombo schreef:YamaSam schreef:Tombo schreef:Netjes!
Wat voor een blok ligt er nu eigenlijk in? Want voor een auto uit de jaren '30 ziet dat blok er wel heel erg modern uit 

 
het is een celica 1600 van 80 

draait wel als een zwitsers klokje! 

 
Haha toch iets Japans! 

 
ghehheh jah, daar slaat een doordeweekse hotrodder me we de kop voor in,
maar ik raak thuis, en voor geen geld  

 
			
					
				
				Geplaatst: 30 sep 2010, 11:48
				door Tombo
				Idd 

 Zal wel een 2T blok zijn of niet?
 
			
					
				
				Geplaatst: 30 sep 2010, 13:42
				door YamaSam
				Tombo schreef:Idd 

 Zal wel een 2T blok zijn of niet?
 
geen idee? welke verschillen zijn er?
 
			
					
				
				Geplaatst: 30 sep 2010, 15:04
				door Tombo
				Het T-model motorblok in de jaren '70 en '80 veel gebruikt (onder andere in Celica's 

 ook turbo's!), zie:
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_T_engine 
			
					
				
				Geplaatst: 30 sep 2010, 17:24
				door YamaSam
				
ahah, wel het is een 2Tc !
de volle 88pk op 6500tpm  

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 30 sep 2010, 17:51
				door Tombo
				Nouja, een Amerikaan zou daar minstens 4 liter voor nodig hebben 

 
			
					
				
				Geplaatst: 12 okt 2010, 12:12
				door YamaSam
				 
dikke-DIKKE feest! ik heb de chassisnummer gevonden!!
blijkt nog es dezelfde als de carosserie te zijn ook! (én op de papieren dus)
dat is een supervoordeel voor de immatriculatie!
Samen met deze ontdekking, zag ik helaas ook wel de scheur in de balk, komende van de reservewielbevestiging.. (maar dat lossen we wel op)
achteraan is er ook iets vreemds aan de hand met de vering, links is die vrij, rechts raakt de bladveer het chassis :s
 
 
maar óók dat lossen we wel op! 
 
met een beetje geluk kan ik straks de flexibels van de remmen gaan halen, dan kan ik al es rijden!  
