Pagina 4 van 4
Geplaatst: 27 jan 2011, 13:31
door gcge
ginofs1 schreef:is aardig aan de prijs
maar wel de ori lak, dat is wel waarde vol
Ik denk niet dat de lak origineel is (gezien de manier waarop de stickers geplakt zijn).
Geplaatst: 27 jan 2011, 13:43
door koppel
ik geef weinig om originaliteit en of matching nummers................wel om technische en esthetische perfectie danwel afwerking, alle elektra moet werken en geen lekkages van tanken, motorblokken, voorvorken.
heb voor 3500 een compleet nieuw opgebouwde paarse 378 betaald en is elke euro waard
blok is opgebouwd uit nieuwe carterhelften, alle lagers dus ook van bak en bigend zijn vervangen.
alle wiellagers en balhoofd zijn vernieuwd
niet alle onderdelen zijn origineel, dat maakt mij niet zoveel uit...............op bepaalde punten heb ik de brommer nog wat verbeterd en ga nog verbeteren, dat zijn kleine details.
als ik 'm zelf had gebouwd was ik zelfde bedrag kwijt geweest.
Geplaatst: 28 jan 2011, 19:24
door gcge
Ik ga morgen naar de gouden 73 fs1 kijken, heeft er iemand nog tips waarop ik moet letten?
Geplaatst: 28 jan 2011, 19:58
door gcge
In welke nummerreeks moet het framenummer trouwens zitten?
Geplaatst: 28 jan 2011, 20:24
door evald
378-1006xx heb ik staan dat is op zeker een 73 er
Geplaatst: 28 jan 2011, 21:12
door NIX
Beter begint ie met een 0 in plaats van een 1.
Geplaatst: 29 jan 2011, 09:47
door Laars
NIX schreef:Beter begint ie met een 0 in plaats van een 1.
Is een 74 er

Geplaatst: 29 jan 2011, 12:18
door NIX
Nee, hele vroege nummers met een 1 waren nog wel '73. deze begint ook met 100***. Maar beter ben je zeker als het perse '73 moet zijn.