Pagina 4 van 5
Geplaatst: 11 mei 2007, 07:38
door Aad
IceFs1 schreef:oke want hij gaat met 10mm en F5B nu 60, dus het moet wel de moeite zijn.
Kun je ook eerst nog een 16mm carb nemen, snelle uitlaat, en een snelle schijf, ik ga met mijn F5B zo'n 75-80
(want volgens mij schijnt het zo te zijn dat F5B's wel zeer betrouwbaar zijn vergeleken bij andere cilinders?!)
Groet, Aad
Geplaatst: 11 mei 2007, 08:03
door Martijn
Aad schreef:IceFs1 schreef:oke want hij gaat met 10mm en F5B nu 60, dus het moet wel de moeite zijn.
Kun je ook eerst nog een 16mm carb nemen, snelle uitlaat, en een snelle schijf, ik ga met mijn F5B zo'n 75-80
(want volgens mij schijnt het zo te zijn dat F5B's wel zeer betrouwbaar zijn vergeleken bij andere cilinders?!)
Groet, Aad
Een 50 cc f5b ?
Geplaatst: 11 mei 2007, 08:06
door Aad
Martijn schreef:Aad schreef:IceFs1 schreef:oke want hij gaat met 10mm en F5B nu 60, dus het moet wel de moeite zijn.
Kun je ook eerst nog een 16mm carb nemen, snelle uitlaat, en een snelle schijf, ik ga met mijn F5B zo'n 75-80
(want volgens mij schijnt het zo te zijn dat F5B's wel zeer betrouwbaar zijn vergeleken bij andere cilinders?!)
Groet, Aad
Een 50 cc f5b ?
jha!
Geplaatst: 11 mei 2007, 08:08
door Martijn
Tyfus das hard...
Geplaatst: 11 mei 2007, 09:00
door Niels
Ja idd

Mijn F5B gaat 65 max.

Geplaatst: 11 mei 2007, 09:06
door Tombo
Vraagje, welke vertanding rijd je mee aad?
Geplaatst: 11 mei 2007, 10:29
door Jables
Wat is precies het verschil tussen een originele en een imitatie f5b?
Geplaatst: 11 mei 2007, 10:56
door Tombo
-Afwerking (dit is te verhelpen)
-Prijs
-Prestaties --> Prestaties kunnen beter of slechter zijn. Omdat de poorttiming bij sommige imitatie's nogal "random" zijn, kan je een best snelle F5B krijgen, of een vrij langzame.
Geplaatst: 11 mei 2007, 11:18
door Jables
als je toch nog iets aan de cilinder wilt doen kun je dus beter een imi nemen, maar als je er niet aan wilt vijlen ofzo dus een originele?
Geplaatst: 11 mei 2007, 11:21
door Tombo
Sommige mensen zouden het zonde vinden als je aan een originele gaat vijlen, ik zou er persoonlijk geen problemen mee hebben

Geplaatst: 11 mei 2007, 12:02
door Jables
maar als je toch gaat vijlen, warom zou je dan een originele nemen, je werkt de cilinder namelijk zelf af en de poorten maak je toch groter dus hou je niks van de originele (niet randomness) over. Waarom dan meer geld uitgeven denk ik dan
Geplaatst: 11 mei 2007, 12:19
door Tombo
Ik bedoel meer, het verder bewerken van een cilinder, ook al loopt die goed. Stel dat je al een mooie snelle originele fs1 cilinder hebt, en je wilt sneller, heb je wel een goeie basis.
Geplaatst: 11 mei 2007, 12:40
door IceFs1
oke dus ik zou ook mijn F5B kunnen behouden en alleen een 16mm spuitstuk+carb kopen?
ik heb een 11/40 vertanding
Geplaatst: 11 mei 2007, 12:42
door Tombo
Dat zou kunnen, dat scheelt ook wel wat
Geplaatst: 11 mei 2007, 12:51
door YamaSam
11/40
