Pagina 4 van 7
Geplaatst: 16 okt 2008, 09:51
door Dingetje
ik heb nu een dubbele koppakking en hij tikt niet meer
ik heb ook ff nieuwe puntjes gekocht omdat mn vorige behoorlijk afgesleten waren...
ik snap het idee wel van afstellen, maar die voorontsteking is nog steeds raar
hoe stel je die af? de puntjes zijn namelijk niet eerder/later te zetten, zonder dat je de puntenafstand veranderd
en de grondplaat kun je ook niet draaien...
ik moet namelijk 1.8mm voorontsteking hebben voor mn 60cc
is het zo dat de ontsteking precies op maat is gemaakt voor 50cc(1.6mm)
dat je alleen je punten af hoeft te stellen en dan staat de voorontsteking ook goed?
maargoed het moet toch kunnen lijkt me...maar hoe?
Geplaatst: 16 okt 2008, 12:37
door mpro09
heeft niks met cc's te maken, gewoon op 1.8 zetten en dan moet het goed zijn met nieuwe puntjes
zijn dat orginele of niet?
Geplaatst: 16 okt 2008, 18:14
door Dingetje
nee, het zijn MGW-puntjes
ik heb ze bij schaafbromfietsen vandaan
daar hadden ze geen originele
daarom heb k dr ook meteen maar 2 gekocht
Geplaatst: 16 okt 2008, 18:24
door mpro09
dan moet je kijken of ze we recht op elkaar zitten en zo nodig bij buigen

Geplaatst: 16 okt 2008, 20:49
door Dingetje
ik heb nog ff zitten proberen...en hij loopt lekkaahhh
dat nieuwe tandwieltje (voor 14)doet hem ook goed
nu 55/60 op top ongeveer...
hopen dat ie wel ff iets harder gaat over een tijdje, nadat k wat kilometers gemaakt heb
nu is het wel relaxter rijden, omdat ie een stukkie harder gaat
Geplaatst: 16 okt 2008, 21:31
door mpro09
mooi

Geplaatst: 16 okt 2008, 21:35
door Dingetje
ja, en dan te bedenken dat ik ook nog een tandwiel 15 heb liggen

Geplaatst: 16 okt 2008, 21:36
door mpro09
maar je bent nog aan het inrijden toch? want een 43mm fs1 met 16mm zou wel een stuk harder moeten kunnen

Geplaatst: 16 okt 2008, 21:58
door Dingetje
ja ik ben idd aan het inrijden...
dan is het niet zo raar toch?
Geplaatst: 16 okt 2008, 22:02
door mpro09
neuj ik ging de eerste 250km niet harder dan 30

Geplaatst: 16 okt 2008, 23:24
door Handyman
mpro09 schreef:neuj ik ging de eerste 250km niet harder dan 30

Je ben nie goe in je hoof...

30....
Na 100 km opentrekken die shizzle.
Geplaatst: 17 okt 2008, 14:29
door mpro09
ik bedoel kon niet harder, hij deed het gewoon niet met volgas, liep daarna wel mooi 80 85 met 2 warmlopers naar zwitserland heen en weer

Geplaatst: 17 nov 2008, 19:24
door Dingetje
mpro09 schreef:ik bedoel kon niet harder, hij deed het gewoon niet met volgas, liep daarna wel mooi 80 85 met 2 warmlopers naar zwitserland heen en weer

na hoeveel km ging je 80 dan? want ik heb nu ruim 300 km gereden en merk eigelijk niks van dat ie harder gaat
Geplaatst: 17 nov 2008, 19:26
door Triforce
je merkt het pas rond de 1000km soms eerder, mijn 1ste fs1 cil 43mm wou na 500km 95km/h op een 2ru teler zonder enkele aanpassingen
Geplaatst: 17 nov 2008, 19:28
door PD
Triforce schreef:je merkt het pas rond de 1000km soms eerder, mijn 1ste fs1 cil 43mm wou na 500km 95km/h op een 2ru teler zonder enkele aanpassingen
als dat zo was reed iedereeen een fs1 43mm