Pagina 4 van 13

Geplaatst: 22 mar 2010, 18:19
door rickdtm
Jeti schreef:Oh ja die moet hier
Iemand enig idee voor een okay prijs?
http://link.marktplaats.nl/332180819


DT frame en blok
deze heeft geen toerenteller of aansluiting op het blok daarvoor, RD wel, het schiet me net te binnen toen ik je blok zag :idea: zoals jou rd/mx
ook standaard heeft. het stofkapje op deze plaats word nooi terug geplaatst, of een toerenteller aansluiting nooit werwijderd, dan zit er altijd een aansluiting voor een toerenteller, of een gat waar hij zat :o

150 euro? een net frame met gelijk blok? vind het maar nog eens.
er zijn losse delen genoeg denk ik.

Geplaatst: 22 mar 2010, 19:00
door Jeti
rickdtm schreef:
Jeti schreef:Oh ja die moet hier
Iemand enig idee voor een okay prijs?
http://link.marktplaats.nl/332180819


DT frame en blok
deze heeft geen toerenteller of aansluiting op het blok daarvoor, RD wel, het schiet me net te binnen toen ik je blok zag :idea: zoals jou rd/mx
ook standaard heeft. het stofkapje op deze plaats word nooi terug geplaatst, of een toerenteller aansluiting nooit werwijderd, dan zit er altijd een aansluiting voor een toerenteller, of een gat waar hij zat :o

150 euro? een net frame met gelijk blok? vind het maar nog eens.
er zijn losse delen genoeg denk ik.

Dat lijkt me wel erg veel? Zo bijzonder is het niet. Voor 250 heb je een complete DT zonder kenteken als je een beetje zoekt.

Geplaatst: 22 mar 2010, 19:48
door GoM!cky
Giel_fs1 schreef:lekker, maar doe je die tank niet weg? :D

maar kmoet ff antwoord heben op mn vraag, door die fotos zien ze die niet meer :P

Giel_fs1 schreef:wat is een zij-contactslot orrigineel (gebruikt, met orriginele sleutels) ongeveer waard?

kan namenlijk een achterlicht voor mn puch kopen (spaninnga) maar hij heeft ook nog dat slot liggen, misschien kan ik dat dr voor een mooi prijsje bij nemen.


Ik denk wel dat zo een zijcontactslotje als het nog best is en de standen nog niet uitgeloterd zijn toch wel naar de 70 euro kan gaan...afhankelijk of het voor een 4 bak of 5 bak is.

Geplaatst: 22 mar 2010, 20:04
door rickdtm
Jeti schreef:
rickdtm schreef:
Jeti schreef:Oh ja die moet hier
Iemand enig idee voor een okay prijs?
http://link.marktplaats.nl/332180819


DT frame en blok
deze heeft geen toerenteller of aansluiting op het blok daarvoor, RD wel, het schiet me net te binnen toen ik je blok zag :idea: zoals jou rd/mx
ook standaard heeft. het stofkapje op deze plaats word nooi terug geplaatst, of een toerenteller aansluiting nooit werwijderd, dan zit er altijd een aansluiting voor een toerenteller, of een gat waar hij zat :o

150 euro? een net frame met gelijk blok? vind het maar nog eens.
er zijn losse delen genoeg denk ik.

Dat lijkt me wel erg veel? Zo bijzonder is het niet. Voor 250 heb je een complete DT zonder kenteken als je een beetje zoekt.



ik heb in 2003 ook een frame gekocht bij leertouwer, voor een ar50 ook niets speciaals, wel gewoon 150 euro, geen a-brug, blok of monoveer, als er "iemand" een "duitser" met b.v verbeurt frame koopt :?: een soort casco waarde? de bouten en gaten, alle zijn controleerbaar.
ik vind het geen overdreven getal?

Geplaatst: 23 mar 2010, 17:49
door Roberto.B
wat kost gemiddeld een compleet fs1 blok

in gemiddelde staat

Geplaatst: 23 mar 2010, 17:50
door Triforce
Roberto.B schreef:wat kost gemiddeld een compleet fs1 blok

in gemiddelde staat


Ongeveer 80 euro ofzo

Geplaatst: 23 mar 2010, 18:00
door Tombo
Idd, meer zou ik er niet voor geven, een kaal blok. Want je moet hem vaak toch reviseren

Geplaatst: 23 mar 2010, 18:03
door Jeti
Je vindt ze ook wel voor minder.
Yampé heeft een gereviceerde 378 liggen incl nieuwe cilinder en carb voor 375, voor als je heel lui bent ;)

Geplaatst: 23 mar 2010, 18:50
door pee67
Jeti schreef:Je vindt ze ook wel voor minder.
Yampé heeft een gereviceerde 378 liggen incl nieuwe cilinder en carb voor 375, voor als je heel lui bent ;)


Das mooi geld
Dan heb ik hier een hjoop geld staan in de garage.
Staan hier een blokje of 10 op de schappen :)

Geplaatst: 23 mar 2010, 18:56
door NIX
Hier nog 1.

Geplaatst: 23 mar 2010, 19:34
door ginofs1
hoe kan dat nou, een gereviseerd blokje voor 375 euro
kosten zijn;
goede zuiger 30
boren. 30
goede krukas. 100
skf lagers 35
goede keringen. 20
pakkingen. 10
koppeling platen 10.
drukveertjes 10.
stalen koppelplaat 8
ori puntjes 25
totaal 278 euro

dan blijft er nog 97 euro over .
daar moet je dan een :
kompleet blok , ontsteking , cilinder (origineel), kop voor leveren
en de boel in elkaar zetten en regelen.

wat denken jullie is dit een totaal goed gereviseerd blokje?
denk het niet.
ik noem zo iets een opgeknapt blokje
dus niet een blokje die weer op 0 km begint

Geplaatst: 23 mar 2010, 19:35
door ginofs1
NIX schreef:Hier nog 1.


hier wel 10 misschien

Geplaatst: 23 mar 2010, 19:35
door Tombo
Wat het aan onderdelen heeft gekost betekend nog niet dat het daarvoor verkocht wordt :P

Geplaatst: 23 mar 2010, 19:36
door ginofs1
Tombo schreef:Wat het aan onderdelen heeft gekost betekend nog niet dat het daarvoor verkocht wordt :P


ne hij gaat water naar de zee dragen.

pffff of tssss

Geplaatst: 23 mar 2010, 19:40
door Jeti
Nou ja, hij heeft natuurlijk de onderdelen tegen inkoopsprijs.. Dat scheelt alweer de helft :P