Pagina 4 van 5

Geplaatst: 02 jul 2007, 13:35
door YamaSam
ik zou zelfs meer zeggen

Geplaatst: 02 jul 2007, 15:46
door Martijn
Wat is het voordeel van een koudere bougie ?

Minder snel warmlopers ?

Geplaatst: 02 jul 2007, 18:20
door YamaSam
en rapper een natte ja :wink:

Geplaatst: 02 jul 2007, 20:04
door Thomash
Kan iemand mij vertellen wat voor caberateur dit is?

Afbeelding

je ziet net nog een grote Y staan en daarachter staat not 16P

dus er staat op Y16P.

Ik vermoed zelf een mikuni? maar jullie weten het vast beter

Geplaatst: 03 jul 2007, 02:13
door YamaSam
hmm.. pas.. maar gok op Keihin.. lijkt me sterk op mtx-verwant

staat er bovenaan op de spanbeugel geen gravure?
ziet er geen té groot keelgat uit

Geplaatst: 03 jul 2007, 09:32
door edje
Martijn schreef:Wat is het voordeel van een koudere bougie ?

Minder snel warmlopers ?


het is net als met een sproeier. een bougie moet bij de rest van je setup passen :wink: . een kouder bougie koelt beter, dus gaat hij minder snel gloeien, wat weer detoneren voorkomt. maar als je een te koude bougie er in doet dan koelt hij te veel en koolt de bougie een beetje dicht. dit merk je vooral met bijvoorbeeld stationair lopen. dan pakt hij niet meteen lekker op als je weg wilt rijden. :wink:

Geplaatst: 03 jul 2007, 09:35
door Tombo
ja, of je bougie slaat vet, en je brommer gaat niet meer aan, als je een halve toerrit maar 40 km/h in de 4 hebt gereden :P

Geplaatst: 03 jul 2007, 09:42
door edje
maar je mag ook niet harder dan 40 :mrgreen:

Geplaatst: 03 jul 2007, 09:58
door Niels
Lijkt me ook een Keihin, maar aan de manier van montage te zien lijkt ie best op onze Mikuni :shock:

Geplaatst: 03 jul 2007, 10:01
door Tombo
Volgens mij gewoon mikuni, RD's zijn dacht ik ook standaard geleverd met mikuni's.

Geplaatst: 03 jul 2007, 11:04
door Martijn
edje schreef:
Martijn schreef:Wat is het voordeel van een koudere bougie ?

Minder snel warmlopers ?


het is net als met een sproeier. een bougie moet bij de rest van je setup passen :wink: . een kouder bougie koelt beter, dus gaat hij minder snel gloeien, wat weer detoneren voorkomt. maar als je een te koude bougie er in doet dan koelt hij te veel en koolt de bougie een beetje dicht. dit merk je vooral met bijvoorbeeld stationair lopen. dan pakt hij niet meteen lekker op als je weg wilt rijden. :wink:


Ok heb er voor het inrijden een b9 in gegooid :)

Geplaatst: 03 jul 2007, 11:17
door Thomash
ik zou hem eens los halen en kijken of er op de vlotterbak nog wat geschreven staat.. Ik vroeg het me af omdat ik geen idee heb van de setup :P

Komt binnenkort waarschijnlijk wel een duitse cilinder met een 18mm dellorto op.

Geplaatst: 03 jul 2007, 15:14
door edje
voor je setup maakt het niet zo veel uit wat voor merk, als je de doorlaat maar weet :wink:

Geplaatst: 03 jul 2007, 15:43
door Jelle
hoe krijg ik het voortandwiel los? :?

blokje is klaar om gesplitst te worden, maar het voortandwiel wil niet los, omdat heel da spel meedraait...

Geplaatst: 03 jul 2007, 15:45
door Martijn
Ketting eromheen, en op je achterrem gaan staan :)