Pagina 4 van 9
Geplaatst: 08 jan 2008, 22:57
door Martijn
Mijn pa is tandarts (A)
Hij heeft vast nog wel van die oude meuk liggen ! Is vragen of dat icm een compressor werkt

Geplaatst: 09 jan 2008, 02:52
door YamaSam
dan zit je !è§(à"'è(§ lekker op de geknipte plaats!
doe'r mij maar vijf

Geplaatst: 09 jan 2008, 05:04
door rene
zoveel scheelt da ok weer nie.
Geplaatst: 09 jan 2008, 16:22
door petje
mmm...het is net waar je voor kies...hard trekken of hard rijden..mar als je n top van 100 wil ...kan ik zeggen dat je met een 5 bak al n end vooruit ben....
tweety VS dijkie is daar al het lichte bewijs van

Geplaatst: 09 jan 2008, 16:25
door Tombo
Als je de eindvertanding aanpast maakt het geen zak uit of je met een 4-bak of 5-bak rijdt

alleen zal een 5-bak sneller op top zijn (en makkelijker)

Geplaatst: 09 jan 2008, 17:35
door Niels
Krijgen we dat verhaal weer

Geplaatst: 09 jan 2008, 17:40
door Tombo
Ja het is gewoon de waarheid, jochie

Geplaatst: 09 jan 2008, 17:50
door YamaSam
in het tweetakt akkoord is de cylinder slechts een noot hoor..
er bestaat niet één winnaar denk'..
Geplaatst: 09 jan 2008, 17:58
door Handyman
Ik heb 6-bakken gezien die maar 45 rijden en er uitzien of ze 300 kunnen...

Geplaatst: 09 jan 2008, 18:16
door Niels
Ik heb ooit een keer in een Scania gereden, die had een 12 bak en kon ook maar 120 ofzo

Geplaatst: 09 jan 2008, 18:22
door Tombo
De meeste vrachtwagens hebben zelfs wel meer versnellingen geack
Geplaatst: 09 jan 2008, 18:28
door YamaSam
ik heb met n camino wel es 95 gereden, ZONDER!!

Geplaatst: 10 jan 2008, 10:01
door jonnotje
ik met een peugeot fox ooit ook wel eens 90 gegaan, maar dat vont de variateur niet zo leuk, die liet los

en dan gaat je krukas beetje kapot,,,,
maar daardoor rijd ik nu wel eeen fs11

Geplaatst: 10 jan 2008, 10:12
door Tombo
Ik heb wel eens op een extreme batavus city gereden. Een vriend van me (met die 2 pulsejets op een Puch

) had zo'n Batavus City minibrommertje, daar had 'ie een Peugot 103 blok onder gehangen (echt letterlijk, zat met 1 lange bout vast, en een inbussleutel

). Zat een zelf bijgewerkte 70cc airsal op (nog niet eens erg bijgewerkt), 16mm Tillotson kart carburateur, kart-luchtfilterbox (werkt als helmholtzresonator) en een kart uitlaat. Dat ding had geen koppeling of niks

alleen een vaste vertanding (viel dus stil tijdens stilstaan, en je moest analopen en meteen wegrijden). Dat ding boekte hem wel mooi 95 km/h

En als 'ie in z'n powerband kwam, ging het voorwiel de lucht in automatisch
Ohjah, hij had ook nog dieselinjectie in de uitlaat
Zoals je ziet, is er veel tijd besteed aan de afwerking

Geplaatst: 10 jan 2008, 10:15
door pee67
Had dit wreed apparaat geen draaikolk in de tank?
