Pagina 4 van 9

Geplaatst: 08 jan 2008, 22:57
door Martijn
Mijn pa is tandarts (A)

Hij heeft vast nog wel van die oude meuk liggen ! Is vragen of dat icm een compressor werkt :P

Geplaatst: 09 jan 2008, 02:52
door YamaSam
dan zit je !è§(à"'è(§ lekker op de geknipte plaats! ;)
doe'r mij maar vijf :lol:

Geplaatst: 09 jan 2008, 05:04
door rene
zoveel scheelt da ok weer nie.

Geplaatst: 09 jan 2008, 16:22
door petje
mmm...het is net waar je voor kies...hard trekken of hard rijden..mar als je n top van 100 wil ...kan ik zeggen dat je met een 5 bak al n end vooruit ben....

tweety VS dijkie is daar al het lichte bewijs van :wink:

Geplaatst: 09 jan 2008, 16:25
door Tombo
Als je de eindvertanding aanpast maakt het geen zak uit of je met een 4-bak of 5-bak rijdt ;) alleen zal een 5-bak sneller op top zijn (en makkelijker) :P

Geplaatst: 09 jan 2008, 17:35
door Niels
Krijgen we dat verhaal weer :evil:

Geplaatst: 09 jan 2008, 17:40
door Tombo
Ja het is gewoon de waarheid, jochie :nerd:

Geplaatst: 09 jan 2008, 17:50
door YamaSam
in het tweetakt akkoord is de cylinder slechts een noot hoor..

er bestaat niet één winnaar denk'..

Geplaatst: 09 jan 2008, 17:58
door Handyman
Ik heb 6-bakken gezien die maar 45 rijden en er uitzien of ze 300 kunnen... :D

Geplaatst: 09 jan 2008, 18:16
door Niels
Ik heb ooit een keer in een Scania gereden, die had een 12 bak en kon ook maar 120 ofzo :P

Geplaatst: 09 jan 2008, 18:22
door Tombo
De meeste vrachtwagens hebben zelfs wel meer versnellingen geack

Geplaatst: 09 jan 2008, 18:28
door YamaSam
ik heb met n camino wel es 95 gereden, ZONDER!! :D

Geplaatst: 10 jan 2008, 10:01
door jonnotje
ik met een peugeot fox ooit ook wel eens 90 gegaan, maar dat vont de variateur niet zo leuk, die liet los :( en dan gaat je krukas beetje kapot,,,,

maar daardoor rijd ik nu wel eeen fs11 8) :lol:

Geplaatst: 10 jan 2008, 10:12
door Tombo
Ik heb wel eens op een extreme batavus city gereden. Een vriend van me (met die 2 pulsejets op een Puch :P) had zo'n Batavus City minibrommertje, daar had 'ie een Peugot 103 blok onder gehangen (echt letterlijk, zat met 1 lange bout vast, en een inbussleutel :lol:). Zat een zelf bijgewerkte 70cc airsal op (nog niet eens erg bijgewerkt), 16mm Tillotson kart carburateur, kart-luchtfilterbox (werkt als helmholtzresonator) en een kart uitlaat. Dat ding had geen koppeling of niks :lol: alleen een vaste vertanding (viel dus stil tijdens stilstaan, en je moest analopen en meteen wegrijden). Dat ding boekte hem wel mooi 95 km/h :lol: En als 'ie in z'n powerband kwam, ging het voorwiel de lucht in automatisch :lol:
Ohjah, hij had ook nog dieselinjectie in de uitlaat :mrgreen:
Afbeelding

Afbeelding
Zoals je ziet, is er veel tijd besteed aan de afwerking 8)

Geplaatst: 10 jan 2008, 10:15
door pee67
Had dit wreed apparaat geen draaikolk in de tank? :shock: