Pagina 30 van 32
Geplaatst: 22 mar 2012, 23:50
door fs1man
zou morgen met de paarse naar de werkplaats kunnen rijden, ff kijken wat ik mee moet nemen, anders de beemer
Geplaatst: 22 mar 2012, 23:51
door the_destroyers
Camiel schreef:Alles beter dan niks he

Ik heb hier nog een oude digitale gevonden, topkwaliteit!

Geplaatst: 23 mar 2012, 16:42
door fs1willem
De FS1-P even buiten zetten, afstoffen, benzinekraan en uitlaat vervangen... en even laten draaien

.
Geplaatst: 23 mar 2012, 16:43
door Jeti
fs1willem schreef:De FS1-P even buiten zetten, afstoffen, benzinekraan en uitlaat vervangen... en even laten draaien

.
Hier moet je zijn met dat ding
Linkje voor Willem
Geplaatst: 23 mar 2012, 18:37
door Yamaha rd50m
elentric nakijke,
momenteel geeft het achterlicht slecht contact, en als ik mijn hem afzet via het contactslot blijft hij draaien, enkel wanneer het achterlicht dan goed contact maakt gaat hij uit,
en het voorlicht doet helemaal niets.
Hopelijk is het snel opgelost en kan ik dan een mooi rondje rijde
Geplaatst: 23 mar 2012, 18:52
door HotWheels
jij zit vermoedelijk ergens met een slechte massa (vocht, oxidatie, roest, verf, ...)
je contactslot zorgt ervoor als je hem uitzet dat de ontsteking met massa verbonden wordt (dus ... als je geen goede massa hebt ...)
en als je A-licht 'goed contact maakt' vindt ie langs die weg een goede massa en .. valt ie stil
succes bij het foutzoeken gewenst maarten

Geplaatst: 05 apr 2012, 14:33
door fs1willem
Het 2F2-frame van een derde laag zwart voorzien... het schijfremsysteem schoonmaken en controleren (als de post het tenminste komt brengen)... de achterwielas voorzien van de laatste vulbus en kijken of het dan allemaal een beetje klopt...
Tja, en dan is er waarschijnlijk niets meer om mij tegen te houden de 2F2 te gaan opbouwen, hoewel je natuurlijk altijd wel weer tegen iets aanloopt

.
Geplaatst: 23 apr 2012, 20:08
door Jeti
Cilinder verwisselen van FS1.
En verder nog wat Suzuki rommelen.
Geplaatst: 23 apr 2012, 20:11
door Twowheeler
Fs1 verder afstellen
Geplaatst: 25 jul 2012, 19:03
door Twowheeler
Weer gangbaar maken.
Kan ik ermee naar m'n werk

Geplaatst: 25 jul 2012, 20:47
door Twowheeler
Twowheeler schreef:Weer gangbaar maken.
Kan ik ermee naar m'n werk

EN dat gaat dus niet door. Stuk uit de zuiger..
Voorlopig doe ik er weer even niks aan. Heb nog wel die rammel zuiger liggen, dan doe ik die erop en 10 koppakkingen.
Maar wordt wel een beetje moe van die heethoofdige fs1's, toch maar een allu cilindertje anders.
Heb jij nog liggen gino? Heb nog een puch kopje dat er mooi bij past, die moet nog wel ff gedraaid worden.
Wel jammer zo met dit mooie weer.
Denk ook dat ik voorlopig alles laat staan en voor een motor ga sparen.
Geplaatst: 25 jul 2012, 21:10
door NIX
Klinkt meer alsof je teveel voorontsteking hebt en een te hete bougie.
Geplaatst: 25 jul 2012, 21:34
door Twowheeler
NIX schreef:Klinkt meer alsof je teveel voorontsteking hebt en een te hete bougie.
Dat eerste zal ook wel idd. Rare is dat ik voor de meeting heel lang op deze manier heb gereden met exact dezelfde setup.
Misschien iets verstopt geweest ofzo?
Geplaatst: 25 jul 2012, 21:40
door marco
Met de meeting had je toch ook al last van warmlopers?
Je hebt die 257 cilinder toch nog?
Geplaatst: 25 jul 2012, 21:45
door Twowheeler
marco schreef:Met de meeting had je toch ook al last van warmlopers?
Je hebt die 257 cilinder toch nog?
Ja dat was met de f5b. Bleek een te kleine sproeier toen. Maar die heeft ook een gat
Probleem is dat die 257 er dus opzat nu. en die heeft het altijd perfect gedaan en super hard gelopen. Alleen werd hij nu veel te warm op de een of andere manier. Zit zelfs een extra koppakking in
Dus nu heb ik alleen die rammelende pro-x zuiger voor in de f5b nog. Dan heb ik iig weer een lopende brommer.
Daarna maar ff verder kijken. ajh klinkt wel goed. Als ik dan gewoon klaar ben met alles zal dat mooi zijn