Pagina 29 van 100

Geplaatst: 19 jan 2011, 15:27
door Jens36
Toertje gedaan met een maat (skyteam dax), was tevreden vandaag, hij reed echt vlotjes... Als ik hem in zijn 3 heel hard doortrek dan gaat in 4 stukken beter :wink:

Geplaatst: 19 jan 2011, 17:45
door Twowheeler
Triforce schreef:Een rondje gereden, ben zeker tevreden over de prestaties van de homoet samen met mijn aangepaste athena.

Ik mis alleen wat bottompower onderin, dus bij het weg trekken moet ik wat meer gas geven en dan doet hij het wel goed.

Alleen de ontsteking werkt mij nog tegen maar heb misschien een cdi kastje gevonden voor mijn ontsteking :D

Misschien een andere schijf erin doen, want de ik nu gebruik opent al eerder en sluit ook wat later, dus dan maar een aangepaste slome schijf die ongeveer de timingen heeft van nix.


die van nix is eigenlijk voor een f5b ;) .
is die van nu al aangepast?

Geplaatst: 19 jan 2011, 17:51
door Twowheeler
net een rondje gereden, gas naald moet weer naar het midden.
dat pruttelen was door de luchtschroef (gas bij pruttelen maar weinig gas)
nu was het alleen maar bwoaaap bij gasgeven :lol: .
maar het pruttelen bij weinig gas is over, en hij komt al wat meer los.
rijd de hele tijd rond de 50, dat is lekker rustig (draait 5500 toeren bij 50km/h)
dus f5b, bevalt enorm.
je merkt ook dat de cillinder loskomt, en dan vooral onderin. kan niet wachten tot gino's kopje erop kan.
en ben stiekem ook wel heel benieuwd wat er gebeurt als ik met marco een homoet ga testen

Geplaatst: 19 jan 2011, 17:53
door marco
Nog maar ff wachten met een homoet er onder eerst maar ff 500km inrijden.

Geplaatst: 19 jan 2011, 17:54
door Twowheeler
ja klopt, maar daarna gaan we dat zeker even testen

Geplaatst: 19 jan 2011, 18:00
door Triforce
Twowheeler schreef:
Triforce schreef:Een rondje gereden, ben zeker tevreden over de prestaties van de homoet samen met mijn aangepaste athena.

Ik mis alleen wat bottompower onderin, dus bij het weg trekken moet ik wat meer gas geven en dan doet hij het wel goed.

Alleen de ontsteking werkt mij nog tegen maar heb misschien een cdi kastje gevonden voor mijn ontsteking :D

Misschien een andere schijf erin doen, want de ik nu gebruik opent al eerder en sluit ook wat later, dus dan maar een aangepaste slome schijf die ongeveer de timingen heeft van nix.


die van nix is eigenlijk voor een f5b ;) .
is die van nu al aangepast?


Ja en dat is eigenlijk al een snelle schijf, wou uit testen wat hij deed, hij rijd daardoor op een wat hoger toerental beter door maar moet daardoor iets onderin inleveren.

Geplaatst: 30 jan 2011, 17:22
door marco
Een stukje gereden maar was wel koud.

Geplaatst: 30 jan 2011, 17:26
door Jens36
marco schreef:Een stukje gereden maar was wel koud.

Geplaatst: 30 jan 2011, 17:27
door marco
Dat flesje kabouterbier heeft me wel warm gehouden onderweg.:lol:

Geplaatst: 30 jan 2011, 17:27
door Jens36
Dat kan ik dan weer niet zeggen :P

Geplaatst: 30 jan 2011, 19:01
door yamaha_fs1_2ru
besproken waneer ik mijn gecoate spullentjes op halen ga

Geplaatst: 30 jan 2011, 23:13
door Triforce
Een rondje gereden maar kon snel weer terug want ik dacht dat ik een warmloper zuur krijgen maar thuis goed bekeken en het eed het vliegwiel die aanliep ( nee hij zat niet los maar de grondplaat zat iets losser) dus had eerst de cilinder vervangen en toen het vliegwiel probleem opgelost, cilinder doet het goed alleen stottert hij onderin een beetje maar als ik hem door trok ging hij als een speer, slipt zelfs door de koppeling heen.

Geplaatst: 31 jan 2011, 16:25
door marco
Rij je nog steeds met de homoet?

Dat steeds van cilinder wisselen is ook niet goed moet je steeds weer alles opnieuw afstellen.

Geplaatst: 31 jan 2011, 18:00
door rise and shine
benzine slang gehaald, boubine aangesloten en een rondje gereden... op de fs1 dus.. shit wat is dat ding gevaarlijk :lol:

Geplaatst: 31 jan 2011, 18:00
door Jeti
rise and shine schreef:benzine slang gehaald, boubine aangesloten en een rondje gereden... op de fs1 dus.. shit wat is dat ding gevaarlijk :lol:

:baas: