Pagina 26 van 100
Geplaatst: 03 aug 2009, 17:49
door Monkeymadness
geconstateerd dat m'n spruitstukrubbertje lek/gescheurd is, en er enorm veel valse lucht meezuigt...

dus maar ff met een tie-rapje verholpen...

nieuw rubbertje is onderweg...
@ roberto, verzin eens je eigen onderschrift...

Geplaatst: 03 aug 2009, 20:27
door pee67
Vandaag 2F2 blok onder de 2F2 beumerlook gezet.
Alles aangesloten en geprobeerd te starten wat niet gelukt is.
Starten wil maar niet lukken, ontsteking staat goed, er komt benzine
in de cilinder en toch start ie niet. Zelf denk ik dat er valse lucht
aangezogen wordt ergens...weet alleen niet waar...

Geplaatst: 03 aug 2009, 21:26
door Monkeymadness
Monkeymadness schreef:geconstateerd dat m'n spruitstukrubbertje lek/gescheurd is, en er enorm veel valse lucht meezuigt...

dus maar ff met een tie-rapje verholpen...

nieuw rubbertje is onderweg...
@ roberto, verzin eens je eigen onderschrift...

en zie hier de beunoplossing met de ''fuck fietsen!- motivatie

:

Geplaatst: 03 aug 2009, 21:59
door Bob
pee67 schreef:Vandaag 2F2 blok onder de 2F2 beumerlook gezet.
Alles aangesloten en geprobeerd te starten wat niet gelukt is.
Starten wil maar niet lukken, ontsteking staat goed, er komt benzine
in de cilinder en toch start ie niet. Zelf denk ik dat er valse lucht
aangezogen wordt ergens...weet alleen niet waar...

Hmm doet me denke aan 2 mense die een hele middag aan een 5bak hebbe ligge klooie

Geplaatst: 03 aug 2009, 22:11
door pee67
Bob schreef:pee67 schreef:Vandaag 2F2 blok onder de 2F2 beumerlook gezet.
Alles aangesloten en geprobeerd te starten wat niet gelukt is.
Starten wil maar niet lukken, ontsteking staat goed, er komt benzine
in de cilinder en toch start ie niet. Zelf denk ik dat er valse lucht
aangezogen wordt ergens...weet alleen niet waar...

Hmm doet me denke aan 2 mense die een hele middag aan een 5bak hebbe ligge klooie


geloof niet dat ik weet waar je het over hebt

Geplaatst: 03 aug 2009, 22:15
door FS1SE
als een membraamblok niet direckt wil starten en alles klopt verder kijk je membraan maar na of de platjes wel sluiten en of de stalen plaat met pootjes wel op 7mm staan
Geplaatst: 03 aug 2009, 22:19
door pee67
Die plaatjes zijn goed en het membraam heb ik getest
door er aan te zuigen.....compleet dicht dan....
Geplaatst: 03 aug 2009, 22:41
door FS1SE
als je zuigt is die altijd dicht je zuigt hem dicht
blazen moet die toeteren
en heel zacht blazen kijken of je iets langs je hand voelt
is het een gemaakte 16mm spruitstuk of een echte spruitstuk
welke schroeven heb je het membraam op het spruitstuk gemonteert?
Geplaatst: 03 aug 2009, 23:52
door jeroenvans
2 vragen... word je bougie nat, en vonkt hij? zoniet is er wat mis met je carb of ontsteking, is hij zeiknat, en vonkt hij, dan issie gewoon verzopen, en moet je hem ff drooglopen :p
Geplaatst: 04 aug 2009, 07:34
door pee67
@FS1E
Een gemaakt membraam, die al erder gebruikt is in een andere FS1 voor langre tijd.
membraam zit met kruiskopschroeven vast op het spruistuk.
@Jeroen
Bougie wordt nat en eem goeie mooie vonk
Geplaatst: 04 aug 2009, 08:36
door YamaSam
als er ook compressie is schiet er enkel de vonk of timing over?
zijn de contactpunten ontvet (als het nieuwe waren?)
stel je het tijdstip af, of de opening van de punten (afstand van)?
Geplaatst: 04 aug 2009, 11:02
door jeroenvans
al ee nandere bougiedop geprobeerd, dat is bij mij heel lang de oorzaak van rare problemen geweest... zit nl een weerstand in die gefrituurd kan zijn, waardoor hij het niet doet, als hij door benzine heen moet...

Geplaatst: 04 aug 2009, 11:34
door pee67
YamaSam schreef:als er ook compressie is schiet er enkel de vonk of timing over?

zijn de contactpunten ontvet (als het nieuwe waren?)
stel je het tijdstip af, of de opening van de punten (afstand van)?
Compressie is er, contactpunten stel ik af op timing
Andere bougiedop geeft ook gen gwenst resulaat, daarbij, de vonk is krachtig
Geplaatst: 04 aug 2009, 11:36
door Bob
kheb vandaag andere condensator drin gedaan en mijnes loopt weer
EN suc6 peter kheb geen idee

Geplaatst: 04 aug 2009, 12:36
door Yamaha rd50m
pee67 schreef:@FS1E
Een gemaakt membraam, die al erder gebruikt is in een andere FS1 voor langre tijd.
membraam zit met kruiskopschroeven vast op het spruistuk.
@Jeroen
Bougie wordt nat en eem goeie mooie vonk
toevallig luchtfilter is vervangen of dichthouden om proberen te starten?
Zo heb ik eens twee dagen met de rd aant kloten geweest, toen hand op de luchtfilter en na twee keer kicken was hij weg...