Pagina 26 van 32
Geplaatst: 25 sep 2011, 16:03
door mpro09
hahaha ok

dan zoekt ze er zelf maar 1
Geplaatst: 18 nov 2011, 17:30
door marco
Klaar maken voor de rit van zondag.
Geplaatst: 01 dec 2011, 14:08
door fs1willem
Nog eens goed kijken naar het kleurverschil tussen het blok/luchtfilterhuis en het achterspatbord

. Bijna niet zichtbaar, maar op onderstaande foto toch wel duidelijk

. Hoewel op beide dezelfde kleur zilver is gebruikt zit er toch enigszins verschil in. Waarschijnlijk door de blanke laklaag. Als het blok voor verdere revisie weg is maar even de carterkappen, luchtfilterhuis en kettingrand opnieuw spuiten en dan laten aflakken door de spuiter. De voorvork zou eigenlijk ook moeten, maar die zit wat verder weg van de rest, dus dat valt wellicht minder op. En ach, kan eventueel altijd nog... moet een beetje bezig blijven

.

Geplaatst: 01 dec 2011, 14:14
door fs1willem
En dan zaterdag maar even een 39-tands monteren en testrijden. Er zit nu een vlakke kop op de originele FS1-cilinder en dat trekt inderdaad een stuk beter dan met de originele kop. Ook is het inhouden bij kwart/half gas opgelost. Dus nu kan ik even kijken of ze met 13-39 prettig vooruit komt

.
Geplaatst: 01 dec 2011, 19:08
door marco
Heb je nu al een kenteken?
Het word trouwens wel k*t weer de aankomende dagen.
Geplaatst: 02 dec 2011, 12:39
door fs1willem
marco schreef:Heb je nu al een kenteken?
Het word trouwens wel voorbips weer de aankomende dagen.
Nee, keuring doe ik volgend jaar februari/maart. Deze winter wordt het blokje nog verder gereviseerd.
Ja, het weer zit niet echt mee... proefritje 13-39 maar even uitstellen.
Geplaatst: 02 dec 2011, 12:49
door clamdxp
fs1willem schreef:marco schreef:Heb je nu al een kenteken?
Het word trouwens wel voorbips weer de aankomende dagen.
Nee, keuring doe ik volgend jaar februari/maart. Deze winter wordt het blokje nog verder gereviseerd.
Ja, het weer zit niet echt mee... proefritje 13-39 maar even uitstellen.
gaat prima werken.
althands bij mij dan f5b 16er carb en 32mm pijp.
trekt als een tierelier en echt sterk.
Geplaatst: 04 dec 2011, 20:46
door NIX
Bij een F5B is dat prima, bij een FS1 ga je een gat tussen 3 en 4 krijgen als het geen 60cc is.
Geplaatst: 04 dec 2011, 21:22
door fs1willem
Vandaag 13-39 getest, FS1 trekt prima door in 4. Deze week eens 15 voor monteren. De 2F2 was héél snel met deze cilinder. Ik heb er dus het volste vertrouwen in

.
Geplaatst: 04 dec 2011, 21:33
door marco
15-39 is echt veels te zwaar.
Geplaatst: 04 dec 2011, 21:37
door ginofs1
marco schreef:15-39 is echt veels te zwaar.
Nee man.
Hij woont boven op een berg

Geplaatst: 04 dec 2011, 21:41
door marco
De Beemster is zo vlak als het maar kan.
Geplaatst: 05 dec 2011, 12:05
door fs1willem
marco schreef:De Beemster is zo vlak als het maar kan.
De Beemster is een kuil... dat houdt in dat ik een berg op moet als ik er uit wil

.
15-39 zat ook op de 2F2 met deze cilinder (originele FS1 met tattoo : 000) en dat ging als een speer. En als ik het niet probeer zullen we het nooit weten

.
Geplaatst: 05 dec 2011, 17:20
door marco
Je mag alles proberen natuurlijk maar dat is echt een zware vertanding.
Ik denk dat die flink terug valt in zijn vierde versnelling.
Geplaatst: 05 dec 2011, 22:55
door NIX
Een 50cc FS1 gaat op een 4-bak nog niet eens met 15/44. In de meeste gevallen is 14/44 nog te zwaar.