Pagina 23 van 100
Geplaatst: 10 jan 2010, 17:34
door Yamaha rd50m
das misschien nog het makkelijkste...
als ik er dan nog voro zorg dat de poten kunnen inklappen kan ik ze ook makkelijk opbergen...
Geplaatst: 10 jan 2010, 17:38
door Aad
Yamaha rd50m schreef:das misschien nog het makkelijkste...
als ik er dan nog voro zorg dat de poten kunnen inklappen kan ik ze ook makkelijk opbergen...
Idd! Dan zou je ook wat Mitchel al aangaf ook met iets van schragen kunnen werken, die je zelf maakt, dus dan kun je ze iets lager maken, en steviger, en dan gewoon 'n goede plaat waar je ze bijv. met lange bouten en vleugelmoeren aan kan draaie, zodat je zeker weet dat de boel niet instort.
Geplaatst: 10 jan 2010, 17:59
door pee67
Hier heb je wat foto's van mijn werktafel Maarten
Basis is een motorlift gekocht voor een paar euro
daarbovenop een demontabele triplexplaat , vast te
maken met 4 m8 bouten en moeren door het frame van de lift.
Oprijplaat gemaakt van triplex en demontabel gemaakt
door gebruik te maken van boerenhengsels

Geplaatst: 10 jan 2010, 19:22
door Jeti
Dat heb je geniaal opgelost Peter!
Geplaatst: 10 jan 2010, 19:22
door Yamaha rd50m
hoe hoog gaat zo'n lift ongeveer Peter?
is wel een goed systeem
gebruik je ook iets om je voorwiel vast te klemmen?
Geplaatst: 10 jan 2010, 19:34
door pee67
Zo uit mijn hoofd dacht ik iets van 35 of 40 cm hoog Maarten
Het voorwiel wordt geklem door 2 balken met lijmklemmen
vast tegen het voorwiel te klemmen
Geplaatst: 13 jan 2010, 15:03
door Yamaha rd50m
is zo'n kras altij problematisch?
Geplaatst: 13 jan 2010, 15:59
door Tombo
Als je hem kan voelen? --> Ja
en zo te zien is het een aluminium cilinder (dus nicasil of chroomwand) en kan je hem alleen nog gebruiken door hem op te boren, en opnieuw te laten nicasillen (kortom, het is goedkoper om een nieuwe te kopen)
Geplaatst: 13 jan 2010, 16:12
door Yamaha rd50m
Tombo schreef:Als je hem kan voelen? --> Ja
en zo te zien is het een aluminium cilinder (dus nicasil of chroomwand) en kan je hem alleen nog gebruiken door hem op te boren, en opnieuw te laten nicasillen (kortom, het is goedkoper om een nieuwe te kopen)
is chroomwand, maar een nieuwe kopen is dan nog niet goedkoper, best zeldzame cilindertjes...
Geplaatst: 13 jan 2010, 16:18
door Tombo
Reken maar op zo'n 200 á 250 euro
Geplaatst: 13 jan 2010, 16:23
door Yamaha rd50m
Tombo schreef:Reken maar op zo'n 200 á 250 euro
nieuwe cilinders vind je ongeveer niet, als je ze nog tegekomt is het 350 euro ofzo.
Geplaatst: 13 jan 2010, 20:47
door ginofs1
volgens mij de enigste in Nederland.
http://www.powerseal.nl/faq_sub02.php
maken er echt weer wat moois van en super kwaliteit
180 euro en dan komt er nog van alles bij, dus reken maar op 250
chroom wanden worden al jaren niet meer gemaakt
Geplaatst: 13 jan 2010, 20:53
door Tombo
Daarvan had ik de prijzen ook gehaald. Let er wel op dat er nog zo'n 20% Belgentoeslag bij komt!
Geplaatst: 14 jan 2010, 19:54
door Wimmel O
Welke sproeier is aan te raden bij een setup met 50cc Zeta, 16mm carb en immi pijp?
Geplaatst: 14 jan 2010, 20:11
door Tombo
Rond de 170 ofzo