Pagina 3 van 3
Re: Koppeling
Geplaatst: 05 jul 2015, 11:22
door marco
Draai eens aan je achterwiel Dick dan moet die wel schakelen ook zonder koppeling.
Re: Koppeling
Geplaatst: 05 jul 2015, 11:24
door marco
thomaskempe schreef:Oke wat zou dat bijvoorbeeld kunnen zijn? weet ook niet hoever die stift er in zou moeten gaan.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
http://youtu.be/yEc71GJC66o
Re: Koppeling
Geplaatst: 05 jul 2015, 15:00
door dickfs1
Nou het is gelukt heb de bus gewisseld met die groeven er in had het gewisseld met een 1j5 blok nu heb ik gewoon alles gewisseld voor een fs1 origineel roterend blok van een 1j5 blok zit een enkele groef en bij een fs1 een dubbele groef pffffff
Re: Koppeling
Geplaatst: 05 jul 2015, 19:02
door thomaskempe
Ik ga eens een nieuwe drukstift proberen, misschien dat dat effect heeft, deze gaat er in en veert mooi terug dus heb weerstand, alleen hij trekt niet vrij

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Re: Koppeling
Geplaatst: 05 jul 2015, 21:11
door Jeti
Hebben jullie nooit geleerd leestekens te gebruiken ik moet het echt drie keer lezen en dan snap ik er nog niets van hoezo origineel schrijfblok 1j5 in een zin volgens mij moet dat los van elkaar en ratelen jullie ook zo als jullie praten poeh ik heb er zelf moeite mee maar typt eigenlijk wel makkelijk misschien moet ik het ook eens zo gaan doen grote stappen snel thuis dat je met modder aan je poten thuis komt maakt dan niet uit oh ik ga ook wat bezopen praten op deze manier ofzo oh ja we hebben weer een onzin topic voor dit soort praat maar ik denk dat de boodschap wel duidelijk is nu

Re: Koppeling
Geplaatst: 05 jul 2015, 21:20
door pee67
verwarrende topic hoor.
er zijn dus 2 mensen met een koppelingsprobleem...of euhhhh/
de bus met dubbele groef werd gebruikt bij de stalen koppelingskorf en die met een enkele groef
bij de aluminium koppelingskorf.
Van een origineel schijfblok 1j5 mag je foto's maken, daarmee ben je de enigste in Nederland.
Re: Koppeling
Geplaatst: 05 jul 2015, 21:28
door ginofs1
pee67 schreef:verwarrende topic hoor.
er zijn dus 2 mensen met een koppelingsprobleem...of euhhhh/
de bus met dubbele groef werd gebruikt bij de stalen koppelingskorf en die met een enkele groef
bij de aluminium koppelingskorf.
Van een origineel schijfblok 1j5 mag je foto's maken, daarmee ben je de enigste in Nederland.
Re: Koppeling
Geplaatst: 06 jul 2015, 20:18
door dickfs1
Hoho ik heb het nooit gehad over een schijfenblok 1j5 ik heb koppeling onderdelen van een 1j5 over gezet in mijn fs1 blok maar dat werkte niet nu alles weer terug geplaatst en het werkt weer
Re: Koppeling
Geplaatst: 06 jul 2015, 20:31
door pee67
dickfs1 schreef:Nou het is gelukt heb de bus gewisseld met die groeven er in had het gewisseld met een 1j5 blok nu heb ik gewoon alles gewisseld voor een fs1 origineel roterend blok van een 1j5 blok zit een enkele groef en bij een fs1 een dubbele groef pffffff
Het is dan net hoe je het leest.
Maar het scheelt dat er helemaal geen leestekens in je tekst staat, ook reeds door jet gemeld.
Door het gebruik van leestekens voorkom je verwarring omdat je duidelijkheid creƫert.
dus enige taal-technische aanpassingen en de uitleg voor anderen word een stuk makkelijker

Re: Koppeling
Geplaatst: 06 jul 2015, 21:36
door dickfs1
Ok dat is helder,zal er een beetje opletten gr dick
Re: Koppeling
Geplaatst: 09 jul 2015, 22:45
door NIX
Die bussen zijn even lang. Voor de stalen koppeling heb je echter een dunne bronzen ring extra en het tandwiel achter de korf heeft andere tanden. Het tussentandwiel voor de kickstart moet soms ook mee overgezet.