Pagina 3 van 3

Geplaatst: 03 jun 2007, 15:28
door edje
Tombo schreef:Nee, keiharde imitatie :D
daarom kan je eigenlijk nooit een imitatie cilinder goed vergelijken, omdat iedere imitatie anders is en anders rijdt.


hoe komt dat dan?? grote spoelers?? of een brede lage uitlaatpoort of zo :?:

Geplaatst: 03 jun 2007, 16:32
door fs-ael
ja er zit altijd verschil in

meestal in de spoelers

Geplaatst: 03 jun 2007, 16:57
door Dorfie
Mijn oplossing was ook veren. Het werkte echt perfect. Niets lekken deed hij! Er zat wel een rubbere uitlaat pakking tussen. Maar voor de rest werkte hij perfect!

Geplaatst: 03 jun 2007, 23:19
door mpro09
gaat dat niet smelten :?:

Geplaatst: 03 jun 2007, 23:23
door Dorfie
Nope, zijn speciale uitlaat pakkingen he. Die rubbere pakkingen steken vb nu ook op m'n Aprillia.

Werkt eigenlijk heel goed. Beter als die papieren vind'k zelf. Scheuren vb niet :D

Geplaatst: 03 jun 2007, 23:25
door mpro09
en waar haal je die vandaan als ik vragen mag want dat lijkt me wel beter werken, ook dan die metalen

Geplaatst: 04 jun 2007, 10:39
door Han
Het nadeel van die 60 cc athena's zijn dat als die warm loopt je nergens die zuiger weer kan kopen die er bij zit met 1 veer.
helemaal gewoon nergens te krijgen.
Voor de rest z ijn het leuke cilinders en je kan er zeker 90-95 mee halen. Op de teller van een fs1 dan.
Onderin valt het mij een beetje tegen want met dezelfde tandwielverhouding trekt mijn 60cc imitatie harder op dan als de athena.
voor de rest wel leuke cilinders en het kost ook gewoon niks das ook wel fijn.

Athena 60cc

Geplaatst: 22 jun 2007, 11:27
door otter
ik heb een 60 cc aluminium athena eronder zitten. Loopt super.
met een homoet uitlaat, 16 mm carb met snelle inlaatschijf en tandwielverhouding 14-44 haal ik de 85-90 wel