Ik vind het heel jammer dat ik niet mee kon gaan...
Dus voor zij die willen weten waarom het is heel complex:
Ik heb nu wel geleerd nooit mijn brommer alleen achter te laten in de garage met iemand 'die er veel van kent'.
Zeker niet als het carterdeksel er nog niet op staat omdat je nog een nieuwe pakking in de carburator wou steken...
want dan krijg je: "Uw luchtschroef en stationair schroef stonden raar dus ik heb die een beetje aangepast en ook hier en ....."
Ik zet mijn carterdeksel er weer op omdat mijn pakkingen er nog niet waren en wil vertrekken.
Hij start niet.
Toen ik hem uiteindelijk gestart kreeg bleef de gas hangen.
Dus ik bij die vriend mijn brommer opnieuw afgesteld ik wil terug vertrekken draait hij weer veel te hoog in toeren bij de stationair...
dus ik zonder stationair naar huis (was al geen pretje)
Gisteren moest ik dan nog extra onderdelen halen...
(en mijn vader was boos om ik weet nog steeds niet welke rede: "Dat weet je best, afspraken zijn afspraken" want als je niet weet wat je verkeerd deed is boos worden wel heel erg nuttig.)
Mijn vader wou dan dat ik niet ging, maar zei dat als ik daar ging eten dat het wel moest.
Maar mijn brommer rijdt nog steeds niet goed, dus ik ben al heel de tijd aan het sleutelen maar het lukt me niet.
Ik heb geen brommer GPS en google maps stuurt me al langs plaatsen waarvan ik weet dat ik er niet mag rijden.
En omdat mijn eindwerk ook nog niet af is, ik de weg niet goed weet, mijn brommer binnen het uur zou moeten rijden, ik nog onderweg moet tanken,
heb ik dus met spijt in mijn hart moeten beslissen dat ik niet kan komen....
Moraal van het verhaal; Niemand, ook niet je beste vriend, alleen laten met je brommer.
Dan kan je niet naar rit waar je al 2 maand naar uitkijkt....
En waarschijnlijk een van de enigste keren met Jet is.
Achja, life goes on! Iemand die zin heeft om rond 1 mei een 'troost-ritje' met me te maken?