Pagina 3 van 5
Geplaatst: 14 jan 2013, 08:53
door bajaboy
als er nu een paar mensen deze olie nemen is het misschien handiger .
12 flessen is ook zo .
als er 6 mensen zijn die 2 liters willen hebben zijn we er ook.
Geplaatst: 14 jan 2013, 09:14
door Laars
bajaboy schreef:als er nu een paar mensen deze olie nemen is het misschien handiger .
12 flessen is ook zo .
als er 6 mensen zijn die 2 liters willen hebben zijn we er ook.
Doe mij ook maar 2 liter

Geplaatst: 14 jan 2013, 09:30
door NIX
bajaboy schreef:als er nu een paar mensen deze olie nemen is het misschien handiger .
12 flessen is ook zo .
als er 6 mensen zijn die 2 liters willen hebben zijn we er ook.
En anders meng je gewoon 1:15, dan kom je er ook vanaf.
Geplaatst: 14 jan 2013, 10:29
door GoM!cky
Laars schreef:bajaboy schreef:als er nu een paar mensen deze olie nemen is het misschien handiger .
12 flessen is ook zo .
als er 6 mensen zijn die 2 liters willen hebben zijn we er ook.
Doe mij ook maar 2 liter

Voor mij mag je ook 2 liter doen

Geplaatst: 14 jan 2013, 10:34
door bajaboy
kijk zo komen we er ook .baja ook 2 .
laars 2
go 2
baja 2
hans m 2
Geplaatst: 14 jan 2013, 10:40
door hans.m
Ik wil ook wel, alleen nogal moeilijk hier te krijgen. Tenzij ik eens op een meeting geraak.
Geplaatst: 14 jan 2013, 10:44
door bajaboy
ach vinden wel een oplossing voor hans.
Geplaatst: 14 jan 2013, 19:16
door tis
Ik heb ondertussen al honderden kilometers gereden met die olie van de action. Niets mis mee,en dat voor 4 euro de liter.
Geplaatst: 14 jan 2013, 19:18
door ginofs1
tis schreef:Ik heb ondertussen al honderden kilometers gereden met die olie van de action. Niets mis mee,en dat voor 4 euro de liter.
Daar kom je nog wel achter.

Geplaatst: 14 jan 2013, 19:21
door fs1willem
scirocco schreef:bajaboy schreef:marco schreef:NIX schreef:Ik ga ook niet vetter dan 1:40. Van teveel vet loopt de boel ook warm, kijk maar eens wat het een stroeve plakkerige zooi oplevert als het vet niet meer goed verbrand wordt.
@Edward koop zn mengflesje voor 3 euro dan hoef je niet te rekenen en kan je de olie makkelijk meenemen.
nee 3 euro is 2 liter benzine zonde van me geld heb een stalen legertank van 20 liter zit alleen nu 19,45 liter in hahhah en das rekenen .
dus makkelijk met een module .
maar wat en hoeveel ik ga mengen??????? 1 op 40 1 op35 of zo als nu 1 op50 (das het makkelijkste daar me puch 1 op 50 rijd.
en uiteraard heb ik goede olie want daar word niet op bezuinigd en ik ben castrol dealer dus dat gaat er in.
Ik zelf tankte in de 80er jaren altijd bij de BP 1:25 mijn maatje ook een fs1 tankte bij de Shell schellina 1:50
Toen werd er niet zo over na gedacht brommer benzine was brommer benzine
Wat ik wil zegen toen reden er duizenden brommers op 1:50 en dat ging prima
En moet dat eigelijk nu ook kunnen zelf meng ik 1:40 goede kwaliteit olie
Een kennis van mij tankte in de jaren 70 ook 1:50... ook nadat hij zijn Dappie had opgevoerd... die cilinder heeft het niet overleefd en ook een van de bronzen lagers van zijn versnellingsbak niet. En hij mij eigenwijs vinden omdat ik 1:25 tankte

!!!
Geplaatst: 14 jan 2013, 19:24
door Tombo
Ook al smeerde die kennis van jou 1:10, daarmee voorkom je niet dat die bronzen lagers vastlopen
Mengsmering an sich zegt niks over het wel of niet vastlopen. Als een brommer te arm staat loopt 'ie binnen 10 km ook vast
Geplaatst: 14 jan 2013, 19:26
door fs-ael
@ Bajaboy, wel even melden dat A747 niet mengt met andere olie.
dan heb je toch weer vastlopers.
verder prima spul

Geplaatst: 14 jan 2013, 19:30
door fs1willem
Tombo schreef:Ook al smeerde die kennis van jou 1:10, daarmee voorkom je niet dat die bronzen lagers vastlopen

Mengsmering an sich zegt niks over het wel of niet vastlopen. Als een brommer te arm staat loopt 'ie binnen 10 km ook vast
In dit geval was ie uit het blok losgeslagen als gevolg van het vastlopen van de zuiger. Dappie was nog geen half jaar oud met vierkante blok. En die waren er tweedehands nog niet echt veel te vinden (vanwege kostenbesparing). dus kwam er een ovaal middenblok op met vierkante buitenkappen. Geen gezicht, maar hij kon weer van A naar B.
Geplaatst: 14 jan 2013, 19:31
door scirocco
fs1willem schreef:scirocco schreef:bajaboy schreef:marco schreef:NIX schreef:Ik ga ook niet vetter dan 1:40. Van teveel vet loopt de boel ook warm, kijk maar eens wat het een stroeve plakkerige zooi oplevert als het vet niet meer goed verbrand wordt.
@Edward koop zn mengflesje voor 3 euro dan hoef je niet te rekenen en kan je de olie makkelijk meenemen.
nee 3 euro is 2 liter benzine zonde van me geld heb een stalen legertank van 20 liter zit alleen nu 19,45 liter in hahhah en das rekenen .
dus makkelijk met een module .
maar wat en hoeveel ik ga mengen??????? 1 op 40 1 op35 of zo als nu 1 op50 (das het makkelijkste daar me puch 1 op 50 rijd.
en uiteraard heb ik goede olie want daar word niet op bezuinigd en ik ben castrol dealer dus dat gaat er in.
Zo kunnen we wel door gaan natuurlijk misschien was die cilinder ook op 1:25 vast gelopen
En die bronzenbus werd natuurlijk niet gesmeerd door de mengsmering maar door de bak olie neem ik aan
Nogmaals toen reden duizenden brommers op 1:50 mengen deed je zelf niet het was wel aan de pomp
Overal te krijgen
Ik zelf tankte in de 80er jaren altijd bij de BP 1:25 mijn maatje ook een fs1 tankte bij de Shell schellina 1:50
Toen werd er niet zo over na gedacht brommer benzine was brommer benzine
Wat ik wil zegen toen reden er duizenden brommers op 1:50 en dat ging prima
En moet dat eigelijk nu ook kunnen zelf meng ik 1:40 goede kwaliteit olie
Een kennis van mij tankte in de jaren 70 ook 1:50... ook nadat hij zijn Dappie had opgevoerd... die cilinder heeft het niet overleefd en ook een van de bronzen lagers van zijn versnellingsbak niet. En hij mij eigenwijs vinden omdat ik 1:25 tankte

!!!
Geplaatst: 14 jan 2013, 19:32
door fs1willem
fs-ael schreef:@ Bajaboy, wel even melden dat A747 niet mengt met andere olie.
dan heb je toch weer vastlopers.
verder prima spul

A747 ?? Komt hopelijk niet van Boeing, want die hebben wat problemen met de nieuwe dreamliner (kinderziektes noemen ze dat

).