Pagina 3 van 8

Geplaatst: 09 feb 2013, 15:01
door ginofs1
Verkocht :lol:

Geplaatst: 09 feb 2013, 15:33
door Laars
Vandaag mijn setje geplaatst in een stalen korf
Alluminium past perfect
Staal moet de gehele korf met as worden weggenomen, ook de ring tegen het lager
Deze ring vervangen voor de 1,4 mm ring, as weer terug en korf erop.
Dan de 1,2 mm ring met een beetje vet plakken en de binnendrager erin.
Dan de platen als gebruikelijk.



Afbeelding

Geplaatst: 09 feb 2013, 15:41
door the_destroyers
Ga jij ze ook even testen op 1 van je LTDmachines?
ZIjn we zeker dat ze heel blijven! :D :D :cheers:

Geplaatst: 09 feb 2013, 15:50
door Laars
Komt op de nieuwe LTDX :wink:

Geplaatst: 09 feb 2013, 15:52
door ginofs1
Hoi laars.
Kan je ook een foto maken met de koppeling geheel in geknepen.

Geplaatst: 09 feb 2013, 18:46
door fs1willem
ginofs1 schreef:Hoi laars.
Kan je ook een foto maken met de koppeling geheel in geknepen.


Ja, daar zat ik ook aan te denken, want ik vind die buitenste plaat wel erg ver uitsteken :? . Zelfs zo ver, dat ik het idee krijg dat er op een dag iets verkeerd gaat ronddraaien en/of niet meer op de juiste plaats terug komt na ontkoppelen :? .

Geplaatst: 09 feb 2013, 19:26
door marco
Zover worden de platen niet uit elkaar gedrukt.

Is dat vorkje van de schakelas nu krom?

Geplaatst: 09 feb 2013, 20:04
door fs1willem
marco schreef:Zover worden de platen niet uit elkaar gedrukt.


Hoever dan wel ?
En ik denk dat je op dat moment weinig "vlees" over houdt en de buitenste plaat sowieso sneller slijtage zal gaan vertonen :? .
Ik ben hier niet gerust op :? .

Geplaatst: 05 mar 2013, 17:23
door fs1willem
Iemand al gereden met deze platen ? Ervaringen ?

Vind het een beetje stil...

Geplaatst: 05 mar 2013, 17:49
door Jeti
De ervaringen staan een beetje verspreid.. Geloof bij GT wat, in het Nix topic wat.. etc.. :P

Geplaatst: 05 mar 2013, 17:51
door fs1willem
Lekker handig :wink: .
Zou wel wat zijn als hier ook de ervaringen met het setje vermeld zouden worden, dan is het tenminste duidelijk :roll: .

Geplaatst: 05 mar 2013, 18:59
door Laars
Nou Willem, de meningen zijn verdeeld.
Ik heb er al meegereden en moet zeggen dat de boel niet slipt.
Vind wel dat de koppeling zwaar gaat, Zware veren dus.
Gino zegt dat hij de kurkplaten en stalen platen goedkoper kan krijgen.
Ik heb meegekeken en kon kiezen uit sets varierend tussen 25 en 95 euro.

Dus of het duur is, ......?? :roll:


Ik denk dat we het goede weer moeten afwachten tot een ieder weer gaat rijden

Geplaatst: 05 mar 2013, 21:46
door Piet den Breejen
Krijg je problemen met de koppelingworm als de veren zwaarder of meer opgespannen staan?
Daar komt dan ook meer kracht op lijkt me, en het is een zwak punt.

Geplaatst: 05 mar 2013, 22:25
door fs1willem
Laars schreef:Nou Willem, de meningen zijn verdeeld.
Ik heb er al meegereden en moet zeggen dat de boel niet slipt.
Vind wel dat de koppeling zwaar gaat, Zware veren dus.
Gino zegt dat hij de kurkplaten en stalen platen goedkoper kan krijgen.
Ik heb meegekeken en kon kiezen uit sets varierend tussen 25 en 95 euro.

Dus of het duur is, ......?? :roll:


Ik denk dat we het goede weer moeten afwachten tot een ieder weer gaat rijden


Nou prijs vind ik niet zo belangrijk. Maar ervaringen vind ik wel interessant. En inderdaad natuurlijk even het betere weer afwachten :oops: (zegt de man hier zonder kentekenplaten :roll: ).

De kabel en worm zullen inderdaad wel iets meer te verduren krijgen, maar dat zijn feitelijk ook de kosten niet.

Geplaatst: 06 mar 2013, 17:48
door marco
fs1willem schreef:De kabel en worm zullen inderdaad wel iets meer te verduren krijgen, maar dat zijn feitelijk ook de kosten niet.


De kap slijt ook :wink: