Pagina 3 van 3
Geplaatst: 30 mar 2011, 23:12
door Triforce
Meng 1:40 met de brommert en ga met de nieuwe motor 1:32 mengen
Geplaatst: 31 mar 2011, 11:33
door NIX
1:32 Is voor een FS1 echt te rijk. Daar krijg je alleen maar taaie donkerbruine smurrie van die temperatuur flink laat oplopen. Niet doen, moderne olie is goed genoeg. De eerste tank kun je 1:35 proberen, maar met 1:40 en normaal inrijden ben je echt veel beter af. Wat je met deze te rijke mix probeert, hoor je met je hoofdsproeier en gasnaald op te lossen. Met een juist mengsel hou je de temp laag. Niet met een overmaat aan olie die niet meer te verbranden is.
Geplaatst: 31 mar 2011, 18:02
door marco
1 op 33 is dus veels te vet?
Geplaatst: 31 mar 2011, 18:11
door Twowheeler
gewoon 1:40 mengen

Geplaatst: 31 mar 2011, 19:01
door NIX
Van te vet lopen ze ook warm.
Geplaatst: 31 mar 2011, 19:03
door marco
NIX schreef:Van te vet lopen ze ook warm.
Van te schraal lopen ze vast.
Geplaatst: 31 mar 2011, 19:07
door NIX
Te is nooit goed, daarom is het te.
Geplaatst: 31 mar 2011, 20:36
door Triforce
Ik bedoel met motor een KX250 van kawasaki! niet een FS1, daar meng ik gewoon 1 op 40
Geplaatst: 31 mar 2011, 22:37
door Jeti
marco schreef:NIX schreef:Van te vet lopen ze ook warm.
Van te schraal lopen ze vast.
Ging het nou nog over brommers..?

Geplaatst: 31 mar 2011, 23:40
door NIX
Die had ik echt niet zien aankomen, zeker niet van jou.
Geplaatst: 01 apr 2011, 01:14
door marco
Van te vet loop ik niet warm en als het schraal is doe ik het te vaak .
Geplaatst: 01 apr 2011, 09:28
door Jeti
NIX schreef:Die had ik echt niet zien aankomen, zeker niet van jou.
Ik pas me aan, aan het mannelijke niveau hier..
Blader maar eens een pagina terug..
Geplaatst: 01 apr 2011, 17:05
door marco
Jeti schreef:Ik pas me aan

Geplaatst: 01 apr 2011, 20:28
door NIX
Jeti schreef:NIX schreef:Die had ik echt niet zien aankomen, zeker niet van jou.
Ik pas me aan, aan het mannelijke niveau hier..
Blader maar eens een pagina terug..
Ik zou me aan veel aanpassen, maar aan sommige dingen niet.