Pagina 3 van 10

Geplaatst: 29 nov 2010, 17:24
door YamaSam
drummer schreef:Origineel heeft alleen de 2RU autolube. .


????? whaaaat?

de 69 had dat al !!

bij mijn weten is er maar één model waar het niét opstaat!

Geplaatst: 29 nov 2010, 17:25
door drummer
:shift:

Geplaatst: 29 nov 2010, 17:26
door YamaSam
Afbeelding

Geplaatst: 29 nov 2010, 17:27
door rise and shine
YamaSam schreef:
drummer schreef:Origineel heeft alleen de 2RU autolube. .


????? whaaaat?

de 69 had dat al !!

bij mijn weten is er maar één model waar het niét opstaat!


De eerste types en de laatste types hadden autolube, zijn wel een paar types geweest die dat niet hadden dacht ik

Geplaatst: 29 nov 2010, 17:29
door marco
Sheriff heeft ook autolube.

Geplaatst: 29 nov 2010, 17:44
door Camiel
sommige 2f2's geloof ik niet (zie bob :P )

Geplaatst: 29 nov 2010, 17:45
door drummer
Maakt allemaal niet uit.
Het gaat erom of deze man plezier kan hebben met een fs1 in de alpen..

Geplaatst: 29 nov 2010, 18:22
door koppel
zover ik weet in NL alleen 2RU autolube....................alle andere autolube modellen waren buitenlanders......mischien sheriff een uitzondering, dat weet ik niet.

Geplaatst: 29 nov 2010, 18:31
door Swizzer
Inderdaad, de alpenrit is voor mij van belang.
Wanneer dat bevalt/goed gaat wil ik een sponsorrit rijden naar Jeruzalem.
Een uitdaging.

V.w.b. autolube, geeft een lampje o.i.d. aan wanneer er bijgevuld moet worden.

Een andere, offtopic vraag: Hoe rijdt dat zo'n Sheriff :)

Geplaatst: 29 nov 2010, 18:33
door marco
Swizzer schreef:Een andere, offtopic vraag: Hoe rijdt dat zo'n Sheriff :)


Zelfde als een fs1 alleen je zit iets rechterop en het zadel is wat breder.



koppel schreef:zover ik weet in NL alleen 2RU autolube....................alle andere autolube modellen waren buitenlanders......mischien sheriff een uitzondering, dat weet ik niet.


FS50 en sheriff heeft ook autolube.

Geplaatst: 29 nov 2010, 18:57
door Camiel
Swizzer schreef:V.w.b. autolube, geeft een lampje o.i.d. aan wanneer er bijgevuld moet worden.


Zo ver ik weet niet. Je hebt enkel een kijkglaasje

Geplaatst: 29 nov 2010, 19:19
door mpro09
Swizzer schreef:
mpro09 schreef:met een verrotte 50cc fs1 immi cilinder op een scheef gemonteerde 4bak gaat het ook, en dan kan je nog een eitje op het blok bakken ook :lol:


Hoe ging dat jou destijds? Last gehad? Of heb je veel moeten stoppen?


perfect, geen echte problemen gehad, cilinder werd wel heet maar is niks mee gebeurd(wel zo nu endan op hellingen aflaten koelen)

ik had er toen wel een grotere cilinderkop op zitten, maar als je zuigerspeling "voldoende" is en je goed afsteld en goeie olie gebruikt kunnen ze alles aan

Geplaatst: 29 nov 2010, 20:46
door Swizzer
mpro09 schreef:ik had er toen wel een grotere cilinderkop op zitten, maar als je zuigerspeling "voldoende" is en je goed afsteld en goeie olie gebruikt kunnen ze alles aan


Dus wel een grotere cilinder, of bedoel je hier tevens meer 'cc' mee?

Het rechtop zitten van zo'n Sheriff, is dat wellicht op de lange afstand beter vol te houden?

Ik wordt inmiddels al een stuk wijzer trouwens :P

Geplaatst: 29 nov 2010, 20:48
door Jeti
Swizzer schreef:
mpro09 schreef:ik had er toen wel een grotere cilinderkop op zitten, maar als je zuigerspeling "voldoende" is en je goed afsteld en goeie olie gebruikt kunnen ze alles aan


Dus wel een grotere cilinder, of bedoel je hier tevens meer 'cc' mee?

Het rechtop zitten van zo'n Sheriff, is dat wellicht op de lange afstand beter vol te houden?

Ik wordt inmiddels al een stuk wijzer trouwens :P

Heb je deze vraag ook gesteld op het Kreidler forum?

Geplaatst: 29 nov 2010, 20:49
door mpro09
nee alleen een grote cilinder kop:
http://www.jmpb.nl/store/index.php?act= ... oductId=94

daar zat gewoon een 50cc fs1 cilinder onder.
maar als je door de bergen gaat adviseer ik eerder een nette 60cc f5b dat gaat een stuk beter :wink: