Pagina 3 van 3

Geplaatst: 15 dec 2010, 20:58
door gaserop
als je een beetje handig bent knutsel je er toch een honda mb membraan in. (als je dit tenminste wel groot genoeg vind) ik heb al vele verschillende membranen gemaakt en ik zweer erbij. heb ook veel ervaring met schijven zelfs van 0,5 mm speciaal staal maar zodra je ook maar iets aan het karakter van de motor veranderd staat de schijf weer niet optimaal en een membraan regelt zichzelf dus das een hoop gesleutel minder.

Geplaatst: 15 dec 2010, 21:00
door marco
Ik kan helaas niet lassen.

Maar hoe ziet een mb membraam eruit?

Geplaatst: 15 dec 2010, 21:08
door gaserop
je hoeft ook niet te lassen je schroeft het gewoon op je spruitstuk en alles wat er buitenuitsteekt zaag je eraf en dan een klein beetje uit je carter dremelen.
maar trouwens hoe kun jij nou zeggen dat je een fs1 membraan klein vind als je die van een honda mb nog nooit hebt gezien, waar vergelijk jij zon fs1 membraan dan mee? met die van een 250 cc crosser soms?

Geplaatst: 15 dec 2010, 21:11
door marco
Met modernere membramen.

Geplaatst: 15 dec 2010, 21:16
door gaserop
okee, honda mb membraan is vergelijkbaar kwa grootte met die van een piaggio of minarelli scooterblok alleen zijn de kleppen iets korter.

Geplaatst: 15 dec 2010, 21:17
door marco
Zal eens kijken.

Geplaatst: 15 dec 2010, 22:00
door marco
Afbeelding

Interessant.

Geplaatst: 15 dec 2010, 22:17
door Triforce
Ik vond deze ook wel interessant :wink:

Afbeelding

Geplaatst: 15 dec 2010, 22:21
door marco
Het moet wel allemaal pas te maken zijn zoveel ruimte is er niet.

Geplaatst: 15 dec 2010, 22:31
door Twowheeler
Zal eens vragen wat voor membraan die vriend van me in z'n 130km/h mb heeft zitten ;)

Geplaatst: 16 dec 2010, 01:13
door Triforce
marco schreef:Het moet wel allemaal pas te maken zijn zoveel ruimte is er niet.


Hehe weet ik

Vondt het wel grappig om hem even erbij te zetten :P

Deze membraam is ongeveer 15cm breed