Pagina 3 van 3
Geplaatst: 21 jan 2010, 13:48
door YamaSam
Wouter 1990 schreef:Is het dan niet makkelijker om bij het laatste gedeelte gewoon een nieuw buisje er aan te lassen ipv al die gaatjes dicht te lassen. Lijkt me ook beter voor de doorstroming van de uitlaatgassen
da's waar, maar niet gemakkelijker

Geplaatst: 21 jan 2010, 16:20
door Laars
Duidelijk Yamasam

Geplaatst: 22 jan 2010, 18:25
door marco
YamaSam schreef:duidelijk vrij warm hier ja
iemand moet z'n wereldje es wat opentrekken denk ik
ik heb er blijkbaar maar één foto van gemaakt, maar bij deze:

dus het eerste derde (diepste in de pijp) boor je dubbel (rechts op foto, nog te ontbramen),
tweede laat je zoals het was,
en het laatste las je dicht (de gaten, niét het pijpje)
hoe je die gaten dichtlast, zonder de hele pijp dicht te lassen vogel je zelf maar uit
(zo zeg ik toch niet álles hé Gino?)

Scheelt deze aanpassing veel?
Geplaatst: 22 jan 2010, 23:35
door YamaSam
met een 60cc is toch goed merkbaar ja..
al moet ik wel zeggen dat dit een hele tijd geleden was, en de memorie dus nietmeer zo scherp is
rekenkundig gezien was dit voor die setup de beste mogelijkheid, binnen de context van de originele pijp..
Geplaatst: 23 jan 2010, 19:46
door marco
Zou het met 50cc ook schelen?