Pagina 3 van 5

Geplaatst: 16 mar 2009, 01:08
door YamaSam
heb je al es je hand op de luchtinlaat gehouden terwijl je trachtte te kicken?
(enkel in het begin effe toehouden en bij de eerse knal lucht doorlaten)
van hetgeen er te lezen valt denk ik aan benzine eigenlijk..

Geplaatst: 18 mar 2009, 20:13
door Laars
FF snel de carb van Gino eronder gehangen.
Sproeier lang 190 erin. Starte wel maar leek wel alsof hij verzoop.
Dikke rook en gepruttel.
Niet stationair te krijgen.
Kleinere sproeiers geplaatst. 170-160-150. GEEN SJOECHE.
Niet aanslaan , pruttelen of iets anders.
Goede vonk, geen valse lucht.

WTF!!!!!

Geplaatst: 18 mar 2009, 20:37
door Niels
190 lang is wel erg groot :P
Probeer eens voor de lol een extreem kleine sproeier? 100 kort ofzo?

Geplaatst: 18 mar 2009, 20:42
door Laars
Zal morgen eens proberen Niels.
Zou de bougie ook nog iets kunnen uitmaken. Er zit nu een nieuwe NGK B8 in.

Geplaatst: 18 mar 2009, 20:43
door Niels
B8 is goed voor een FS1 die "medium" is opgevoerd zegmaar :P
Voor de wat snellere kan je beter B9 pakken en voor een 40km versie beter B6.

Geplaatst: 18 mar 2009, 20:45
door Tombo
B9 is meer voor in de zomer met +25 graden en +85 km/h :P
B8 moet voldoende zijn voor 90% voor de opgevoerde FS1's

Geplaatst: 18 mar 2009, 20:45
door rise and shine
Niels schreef:B8 is goed voor een FS1 die "medium" is opgevoerd zegmaar :P
Voor de wat snellere kan je beter B9 pakken en voor een 40km versie beter B6.


Raw op gevoerd is veul beter :mrgreen:

Geplaatst: 18 mar 2009, 20:53
door ginofs1
zo als je in je eerst post het omschrijft ,
kan er ook een krukas keerring lek zijn.
die kans is vrij groot denk ik. :cry:

ps het je alles over gezet. ook de kleine sproeier in het buisje,die je met een klein schroeven draaier er
uit kan schroeven

Geplaatst: 18 mar 2009, 20:54
door Niels
Tombo schreef:B9 is meer voor in de zomer met +25 graden en +85 km/h


Jah, totdat ie in Millingen vetslaat :lol: :P

Geplaatst: 18 mar 2009, 20:55
door Tombo
:baas:

Geplaatst: 18 mar 2009, 21:21
door Laars
ginofs1 schreef:zo als je in je eerst post het omschrijft ,
kan er ook een krukas keerring lek zijn.
die kans is vrij groot denk ik. :cry:

ps het je alles over gezet. ook de kleine sproeier in het buisje,die je met een klein schroeven draaier er
uit kan schroeven


Welke bedoel je Gino?

Geplaatst: 19 mar 2009, 16:31
door mpro09
b7 doet het hier prima :P

Geplaatst: 20 mar 2009, 19:16
door fs-ael
hier altijd b9 en de brand mooi schoon

b 10 heb ik ook wel eens geprobeerd maar dan moet je echt op hoge toeren blijven rijden, heel even rusig aan en de bougie vervuild helemaal

Geplaatst: 20 mar 2009, 19:32
door niels16
je bedoelt de stationairsproeier gino, naast de gewone
sproeier zit een buisje meet daarin nog een sproeier die bedoelt je vlogens mij :wink: :roll:

Geplaatst: 20 mar 2009, 19:43
door Laars
&^%$#@!)(* WTF

Heb nieuwe orri contactpunten, spoel en condensator geplaatst.
En joekel van een mooie vonk.
Ontsteking op 0,35 op BDP
Op 1,8 mm voorontsteking gaan de punten netjes open.
Benzine op de zuiger en ... :twisted: NIET STARTEN!!! :twisted: :twisted:

Wat nu :?: :?: :?: