Pagina 3 van 9

Geplaatst: 02 mar 2008, 14:38
door Tombo
Wat is je bloknummer?

Geplaatst: 02 mar 2008, 14:41
door YamaSam
of kijk door je carbu terwijl je aan het vliegwiel draait,
is het eerder een kwart dan de helft open, dan is het waarschijnlijk een trage :wink:

Geplaatst: 02 mar 2008, 15:02
door nico
me blok nummer is 2f2-202209 :roll:

Geplaatst: 02 mar 2008, 15:03
door Tombo
Membraan dus.
Of het moet omgebouwd zijn naar schijf maar die kans is klein.

Geplaatst: 02 mar 2008, 15:12
door nico
dat weet ik nie :? maar ja ik vind hem wel wat sloom hij liep eerst 80 en toen had ik een warmloper gehad en had er nieuwe cilinder enz er op gedaan en het precies het zelfde 60 cc maar nu loopt hij 70 :roll:

Geplaatst: 02 mar 2008, 15:14
door Martijn
De ene cil is de andere niet !

En hij moet ook nog inrijden

Geplaatst: 02 mar 2008, 15:14
door YamaSam
heb je de nieuwe voetpakking bijgesneden zodat de spoelpoorten helemaal open zijn?
?en is die nieuwe cylinder al ingereden btw? :shock:

Geplaatst: 02 mar 2008, 15:15
door Tombo
En goed afgesteld etc
Kan ook zijn dat je nu gewoon een tamme 60cc hebt gekregen met lage timingen

Geplaatst: 02 mar 2008, 15:16
door Triforce
maar weer ff ontopic voor mij, heb er net een 150 kort sproeier in gestoken en hij doet het al iets beter maar hij trekt onderin nog steeds sloom op kan dit aan de uitlaat liggen of zit er een prop in de orginele uitlaat bocht?

Geplaatst: 02 mar 2008, 15:20
door Tombo
Wat versta je onder originele uitlaat? Eentje met een losse 28mm bocht?
Zojha, die eronderuit halen en een FS1 pijp plaatsen.

Geplaatst: 02 mar 2008, 15:23
door Triforce
Tombo schreef:Wat versta je onder originele uitlaat? Eentje met een losse 28mm bocht?
Zojha, die eronderuit halen en een FS1 pijp plaatsen.


ik heb een 2f2 uitlaat eronder met 28mm bocht jah,
en ik hoop dat mijn schroefdraad dan niet kapot gaat van mijn athena

Geplaatst: 02 mar 2008, 15:25
door Tombo
32mm FS1 pijp plaatsen dus..

Geplaatst: 02 mar 2008, 15:27
door Triforce
Tombo schreef:32mm FS1 pijp plaatsen dus..


ga het zo doen en kijken als het dan wat makkelijker gaat met weg trekken en in de 4de versnelling dan laat ik hem eronder

Geplaatst: 02 mar 2008, 18:07
door Triforce
heb net maar toch de zundapp pijp erop gedaan rijd beter dan de fs1 pijp, maar hij trekt nog steeds best waardeloos onderin maar al wel iets beter en ik heb een 125 lang stage 6 sproeier er in gestoken

Geplaatst: 02 mar 2008, 21:33
door Triforce
en nu net de voortandwiel aangepast van 14/44 naar 13/44 en dat rijd een heel stuk beter met de athena cil