Pagina 3 van 3
Geplaatst: 11 nov 2007, 17:09
door Tombo
Hahaha

laat ze het maar niet lezen

Geplaatst: 11 nov 2007, 17:42
door Thomash
Zoals aad zegt is het wel op de juiste verhouding gemengt. VOlgens mij lopen die apparaten heel rijk! en op apparte 2t olie. die een andere verbrandings temp kan hebben.
Zo moet je ooknooit gewone 2t olie in een buitenboordje doen want dan slibt hij dicht.
Geplaatst: 11 nov 2007, 17:44
door bartman
1:50
Geplaatst: 11 nov 2007, 17:48
door Aad
bartman schreef:1:50
Ik persoonlijk zou wat meer mengen.
Geplaatst: 11 nov 2007, 17:56
door bartman
ok!
kun jhe beter bij inrijden een grotere sproeier erin doen?
want me fietsen maker zegt dat meer benzine koelt. ik heb t idee dat die juis theter wordt of zit ik er naast?
Geplaatst: 11 nov 2007, 18:09
door Tombo
Nee, je fietsenmaker heeft gelijk. Brandstof heeft bij een 2-takt 3 belangrijke eigenschappen:
-Energie leveren
-Smeren
-Koelen
Geplaatst: 11 nov 2007, 18:14
door bartman
enwelke bougie wordt heter een b8 of een b7?
Geplaatst: 11 nov 2007, 18:17
door Tombo
B7
Geplaatst: 12 nov 2007, 19:45
door bartman
Ok!
wat ik nu vreemd vind is: dat mijn uitlaatbocht de kleur geeft dat ie te heet wordt (die typische verkleuring) maar me bougie wel goed kleurt.
Geplaatst: 12 nov 2007, 20:22
door occ1s
dat komt omdat er altijd wel wat benzine uit je carter of wat dan ook lekt.. wanneer dit warm word op de uitlaat gaat je uitlaat verkleuren.
Heeft bijna iedereen wel.. zie het overal op elke scooter en brommer...