Pagina 3 van 3
					
				
				Geplaatst: 17 sep 2007, 22:25
				door bromtolfs1
				Wanneer een FS1 in goede staat is hoef je niet veel te sleutelen.
Tijdens het rijden altijd goed luisteren naar je machine en blijven finetunen voor het beste resultaat.  
Zo voorkom je grotere schade's 

 
			
					
				
				Geplaatst: 18 sep 2007, 17:15
				door dewaal
				fs-ael schreef:een fs1 bouwen die er mooi uitziet is geen kunst
een fs1 bouwen die technisch goed is kunnen er maar weinig
en dat kan ik niet he  

 
			
					
				
				Geplaatst: 18 sep 2007, 19:24
				door fs-ael
				de fs1tjes van de waal rijden toch ook altijd goed en hard
			 
			
					
				
				Geplaatst: 18 sep 2007, 19:31
				door mpro09
				Niels schreef:fs-ael schreef:een fs1 bouwen die er mooi uitziet is geen kunst
een fs1 bouwen die technisch goed is kunnen er maar weinig
Inderdaad! Dat zei ik laatst ook een keer tegen Mitchel... 
Ik heb veel meer respect voor de jongens die die brommer maar weer elke keer lopend krijgen en lopend houden als voor diegenen die een FS1 in elkaar kunnen schroeven 

 
idd 

 
			
					
				
				Geplaatst: 19 sep 2007, 21:21
				door jeroenvans
				mpro09 schreef:Niels schreef:fs-ael schreef:een fs1 bouwen die er mooi uitziet is geen kunst
een fs1 bouwen die technisch goed is kunnen er maar weinig
Inderdaad! Dat zei ik laatst ook een keer tegen Mitchel... 
Ik heb veel meer respect voor de jongens die die brommer maar weer elke keer lopend krijgen en lopend houden als voor diegenen die een FS1 in elkaar kunnen schroeven 

 
idd 

 
dat is dus een mooi compliment aan mensen die elke dagop de brommer springen... 

  en verder... 
witloof, het is jou geld... maar denk je niet dat als je er af en toe in de zomer met mooi weer mee gaat rijden en je hem natijd poetst dat dat niet een beter gevoel geeft?  daar gaat hij echt geen enorm waardeverlies aan beleven, als je hem verkoopt over 5 jaar(of later) en er staat (wel) 1000km op de teller...... 

 
			
					
				
				Geplaatst: 19 sep 2007, 23:00
				door Jelle
				ik heb een fs1 om op te rijden he 
 
of dat nu op men 73 is of op men 2rt, maakt mij niet veel uit, dusjah.. 

 
			
					
				
				Geplaatst: 20 sep 2007, 08:13
				door Martijn
				Of je bouwt je 2rt om naar eigen smaak en je maakt m zo mooi als jij wil, en gaat er dan op touren. En je laat die 73er als "beleging"  staan !
			 
			
					
				
				Geplaatst: 21 sep 2007, 00:06
				door jeroenvans
				dan moet je hem ook niet poetsen maar in de vaseline zetten..... anders slijt hij nog van het poetsen...
			 
			
					
				
				Geplaatst: 21 sep 2007, 00:15
				door Dorfie
				Pfff vaseline... WD40 zal wel voldoen!
			 
			
					
				
				Geplaatst: 21 sep 2007, 00:20
				door jeroenvans
				is duur spul en tast lak aan vaseline niet... (dat koop je ook uit spuitbus...)
			 
			
					
				
				Geplaatst: 21 sep 2007, 00:23
				door Dorfie
				Ja maar als je WD40 koopt zal niemand raar kijken. Bij vaseline daarin tegen... 
En tast WD40 de lak aan?
			 
			
					
				
				Geplaatst: 21 sep 2007, 00:52
				door jeroenvans
				soms wel... oude lak (niet 2 componenten) gaat bobblelen of word na een tijd in wd40 zacht(en als je het schoonmaakt niet meer hard)
			 
			
					
				
				Geplaatst: 24 sep 2007, 23:33
				door jeroenvans
				Dorfie schreef:Ja maar als je WD40 koopt zal niemand raar kijken. 
er is dus vaseline uit een spuitbus speciaal om industiele producten (van metaal) te conserveren... niemand die je dan raar aankijkt...