Pagina 3 van 3

Geplaatst: 06 apr 2008, 19:31
door Tombo
Zelfde als wat ik heb gedaan met m'n Selettra, binnengat uitdraaien ofzo, of opvullen dan denk ik. Conisiteit zal wel anders zijn.
Gino, hoe ziet de bobine van die PVL binnenrotor eruit? En hoe zit die verbonden met de ontsteking zelf (direct, of met een stekker ofzo)

Geplaatst: 06 apr 2008, 21:54
door ginofs1
ja kolpt tombo.
het gat in de mt vliegwiel is wat groter, schuinte is goed.
hier kan je een pasbus voor maken, of het hard om zetten of aanpassen.

ik zal kijken voor een foto van de pvi bobine.

Geplaatst: 06 apr 2008, 22:00
door ginofs1
hier de pvi cdi kastje

Afbeelding

Geplaatst: 07 apr 2008, 13:38
door edje
ginofs1 schreef:ja kolpt tombo.
het gat in de mt vliegwiel is wat groter, schuinte is goed.
hier kan je een pasbus voor maken, of het hard om zetten of aanpassen.

ik zal kijken voor een foto van de pvi bobine.


dus dan moet er een bus of een stel ringen tussen het lager en het vliegwiel?

Geplaatst: 07 apr 2008, 20:21
door ginofs1
nee dan moet er een busje tussen de rotor en krukas
een uitslag maken, aftekenen op een stukje blik, uit knippen, rond rollen, en klaar is kees. :wink: