Pagina 3 van 18
Geplaatst: 18 okt 2007, 20:41
door dijkie
Goeie mengsmeerring gebruiken.
Putoline MX5 of castrol TTS. deze olie mengen 98 ongelood super plus.1op45 bougie ngk8
sproeier maat 180 of 170.
Geplaatst: 02 aug 2008, 01:25
door mpro09
http://www.fs1shop.nl/popup_image.php?p ... d1a7e8c48c
ik zat is te kijken hoe dik de wand is van zon 44.5mm boring cilinder voor mijn z1 en toen kwam ik deze foto tegen. kijk is naar de overgang naar de zijspoelers

Geplaatst: 02 aug 2008, 10:48
door Tombo
Dat is ook geen parmakit he. Dat is gewoon 1 of andere imitatiecilinder, met een grote boring voor veel te veel geld

Geplaatst: 02 aug 2008, 13:03
door mpro09
nee ok maar toch das een best raar kanaal

Geplaatst: 02 aug 2008, 15:07
door Triforce
zo zagen mijn FS1 spoelpoorten er ook uit, maar ik heb hem nu beter laten aansluiten aan de cilinderbus en moest een aantal kantjes er af dremelen om een goede door stroming te krijgen,
ik ben sinds kort weer mijn fs1 cilinder aan het inrijden op mijn 2RU motorblok, en wat trekt dat door zeg met 13/40 (alleen nog in de hogere toeren maar dat komt nog wel), ik ben nu al op de 50km en als ik de 500km weer bereik dan zou hij denk ik wel weer tussen de 90 en de 100 km/h lopen wat hij eerst ookal deed
Geplaatst: 04 aug 2008, 01:56
door jeroenvans
post maar eens een filmpje als hij is ingelopen dan. best benieuwd naar een fs1 die 90-100 gaat met alleen een aanpassing aan de spoelkanalen...
Geplaatst: 04 aug 2008, 09:14
door Triforce
hij liep voordat hij een warmloper heeft gehad (stomme dief die dat had gedaan die mijn brommer had gestolen) ook heel makkelijk 90km/h, ik trok hem voor een keertje open en wat ging hij daar snel naartoe zeg niet normaal,
en het ligt allemaal in de spoelpoorten, van hoe hardt een cilinder wil
Geplaatst: 04 aug 2008, 11:31
door YamaSam
de volle 90 met die 44.5 mm ja?

Geplaatst: 04 aug 2008, 11:36
door Triforce
ik heb nu 43,5mm boring niet 44,5
Geplaatst: 04 aug 2008, 12:27
door YamaSam
Triforce schreef:ik heb nu 43,5mm boring niet 44,5
ik was ontopic bezig,
niet over mezelf, en dus ook niet over jouw
Geplaatst: 04 aug 2008, 13:08
door Triforce
YamaSam schreef:Triforce schreef:ik heb nu 43,5mm boring niet 44,5
ik was ontopic bezig,
niet over mezelf, en dus ook niet over jouw
oops

sorry was weer teveel met mezelf bezig, ik ben namelijk een beetje zenuwachtig voor de theorie examen voor motor

Geplaatst: 05 aug 2008, 04:03
door jeroenvans
YamaSam schreef:Triforce schreef:ik heb nu 43,5mm boring niet 44,5
ik was ontopic bezig,
niet over mezelf, en dus ook niet over jouw

Geplaatst: 05 aug 2008, 10:53
door Triforce
ma ik zal proberen om een filmpje te maken als ik de cilinder heb ingereden, ik heb hier namelijk geen video camera

Geplaatst: 13 dec 2008, 10:37
door joske
Ik heb ook een pamakit gekocht , even een vraag,hoe kan je het beste inrijden en hoeveel km ongeveer
moet je met wisselende snelheid rijden,of constante snelheid
Geplaatst: 13 dec 2008, 10:41
door Triforce
je moet hem minimaal 1000km inrijden voordat hij echt goed gaat presteren, zo rond de 500km mag je hem af en toe open trekken op 1 rit (het liefst maar 1 keer), rij zo rustig mogelijk, niet te veel toeren en niet te weinig, rij eerst korte afstanden, en daarna steeds langer, je kan continue een snelheid rijden maar wat yamaha zegt over het inrijden is een klein beetje van gas wisselen.