Pagina 3 van 4
Geplaatst: 11 aug 2007, 16:50
door mpro09
hahahaha krijg ik nou een dubbel onderschrift

Geplaatst: 11 aug 2007, 16:51
door edje
nog meer

steren voor mpro09
volgens mij kun je dit oplossen door er een extra kogeltje bij tussen te doen

Geplaatst: 11 aug 2007, 16:55
door Niels
mpro09 schreef:hahahaha krijg ik nou een dubbel onderschrift

Ik heb 't geprobeerd, maar daar is geen ruimte meer voor

Geplaatst: 11 aug 2007, 17:00
door mpro09

nou zeg

maar om maar weer ff on topic te komen: dit verklaart niet waarom ie in ze 5 wel goed koppelt en ontkoppelt
Geplaatst: 11 aug 2007, 17:01
door Niels
In de 5 heeft ie minder compressie etc. dus merk je het minder snel volgens mij

Geplaatst: 11 aug 2007, 17:05
door mpro09
hmm en zon 2e kogeltje kan je die gewoon door de keering naar binnen duwen of maak ik daarmee me blok een beetje stuk
Geplaatst: 11 aug 2007, 17:06
door Niels
Ik zou gewoon die andere koppelingsstift proberen

Geplaatst: 11 aug 2007, 17:06
door edje
dat kan
en niels hij heeft in de 5 niet minder compressie maar wel minder koppel aan het achterwiel

Geplaatst: 11 aug 2007, 17:08
door Niels
Ojah

Geplaatst: 11 aug 2007, 17:11
door mpro09
maar dan wil ik wel het eerst zeker weten want anders krijg ik dat kogeltje er natuurlijk niet makkelijk meer uit
Geplaatst: 11 aug 2007, 17:16
door edje
brommer op de kant

Geplaatst: 11 aug 2007, 17:30
door mpro09
k heb net ff wat zitten probleren en ik denk toch niet dat het aan de stift ligt
het ligt gelukkig niet aan de bak want de tegendruk aan het wiel bouwt gelijdelijk op door de versnellingen heen
ik heb net ook ff de schroef in het wormpje zo ver op gedraaid dat alleen het borgmoertje nog uit stak: veel verder dan zon kogeltje dik is
en toen deed ie nog steeds het zelfde: zwaar loppen of je de koppeling nou wel of niet ingedrukt hebt
wat mijn opa net zei was dat of de platen krom zijn of 1 of 2 veertjes ongelijk gesleten of gebroken waar door die hem dus krom trekt
Geplaatst: 11 aug 2007, 17:32
door edje
of terwijl trek je karter los en trek je conclusies

Geplaatst: 11 aug 2007, 17:34
door mpro09
ja ik weet het (zucht) maar daar heb ik eigenlijk geen zin in maar ik denk dat het toch moet

Geplaatst: 12 aug 2007, 13:32
door mpro09
zo ik heb me carterkap eraf gehaald en de voorste druk plaat en toen liep ie nog steeds zwaar en toen ik de gevoerde en de tussen platen er af haalde liep ie wel goed,
dus het ligt igg aan de platen ook al kan ik met het blote oog niet zien dat ze krom zijn
en de nieuwe zijn in bestelling
PS: kruiskoppen in je carter zijn niet handig
