Pagina 3 van 3
Geplaatst: 07 jul 2007, 22:13
door fs-ael
http://img266.imageshack.us/img266/1811/img07994yr.jpg
het zijn hoogtoerige uitlaten
dus gebeurt er bij lage toeren echt helemaal niks meer
Geplaatst: 08 jul 2007, 13:57
door petje
wat je enkel met een 28 bochtje of n 60cc kan compensere.
beste is gewoon met je getunede setup nar Chris Homoet rijden en zegge...dit is hem..maakt er maar een uitlaatje naar.
en ik weet niet hoe hard mijn pijp loopt punkemon....heb er namelijk nog niet mee gereje..plus dat mijn eind demper en bocht anders is want ik heb er 1 voor bovelangs
maar 4 p of 6 of zo'n special made pijpje als wij hebben, het loopt allemaal wel hard en goed...en de ene Fs1 cilinder is de andere niet..geld ook voor blok...maar het houdt toch op een gegeve moment op...ten zij iemand hier een 19 mm mikuni heeft liggen die netjes achter het kapje past

..want dat is het toch wel meest jammere van de fs1 blokjes...dat we maar met een 16mm kunne rommele, en we daar onze uitlaat poort op moete vijle..want is die te groot dan kunne we hem die toevoer niet geve en valt het spul weer dood enz enz...dus ..wie heeft er een dikke mikuni voor me

Geplaatst: 08 jul 2007, 14:52
door Tombo
dikke mikuni heb ik al (2 zelfs

), is 28mm goed

? past alleen niet achter het kapje

Geplaatst: 08 jul 2007, 14:52
door punkemon
De denen hebben die 18mm toch :p?
Geplaatst: 08 jul 2007, 14:53
door punkemon
Tombo schreef:dikke mikuni heb ik al (2 zelfs

), is 28mm goed

? past alleen niet achter het kapje

slechte carter zoeken,en stuk uithalen

Geplaatst: 08 jul 2007, 15:00
door jonnotje
zou kunne toch

de inlaat blijft evengoed wel 28 mm of wat dan ook

Geplaatst: 08 jul 2007, 15:03
door punkemon
met de mebraanblokke zelf een groter spruitstuk maken e
Geplaatst: 08 jul 2007, 16:28
door dewaal
petje schreef:wat je enkel met een 28 bochtje of n 60cc kan compensere.
beste is gewoon met je getunede setup nar Chris Homoet rijden en zegge...dit is hem..maakt er maar een uitlaatje naar.
en ik weet niet hoe hard mijn pijp loopt punkemon....heb er namelijk nog niet mee gereje..plus dat mijn eind demper en bocht anders is want ik heb er 1 voor bovelangs
maar 4 p of 6 of zo'n special made pijpje als wij hebben, het loopt allemaal wel hard en goed...en de ene Fs1 cilinder is de andere niet..geld ook voor blok...maar het houdt toch op een gegeve moment op...ten zij iemand hier een 19 mm mikuni heeft liggen die netjes achter het kapje past

..want dat is het toch wel meest jammere van de fs1 blokjes...dat we maar met een 16mm kunne rommele, en we daar onze uitlaat poort op moete vijle..want is die te groot dan kunne we hem die toevoer niet geve en valt het spul weer dood enz enz...dus ..wie heeft er een dikke mikuni voor me

wat is een zundapp toch mooi dan he

Geplaatst: 08 jul 2007, 16:55
door fs-ael
16 mm is genoeg
