Pagina 3 van 5
Geplaatst: 27 jun 2007, 15:22
door YamaSam
(puur info) ma je ziet dat rond de 80 cc/min een standaard blijkt te zijn
Geplaatst: 27 jun 2007, 15:30
door Tombo
ja precies. Wel een leuke tabel, alleen weten we niet om welke mikuni sproeier het is

ik zet hem ff in de FAQ
Geplaatst: 27 jun 2007, 15:51
door jonnotje
ik ga me cillinder erop zetten nu, maar hoe krijg ik de piston pen der gemakkelijk uit? hij blijft hangen...

Geplaatst: 27 jun 2007, 16:01
door mpro09
met een punt tangetje duwen, zal wel niet goed zijn maar zo heb ik het gedaan
Geplaatst: 27 jun 2007, 16:11
door jonnotje
het was al gelukt maar nu moet ik er nog 3 draadeinden uit zien te halen. hoe word dit meestal gedaan?
Geplaatst: 27 jun 2007, 16:17
door mpro09
waarom zijn ze dol ofzo
2 moertjes erop draaien, tegenelkaar strak trekken en dan de de onderste tegende bovenste aan losdraaien, dan komt je tapeind mee
Geplaatst: 27 jun 2007, 16:29
door harmen251
of met een vice grip
Geplaatst: 27 jun 2007, 17:49
door Tombo
Waarom de draadeinden eruit draaien

laat die lekker zitten!
Geplaatst: 27 jun 2007, 21:20
door jonnotje
ik ahd nieuwe omdat deze dus af waren.... alles is gelukt hij loopt als een zonnetje met nieuwe cillinder

Geplaatst: 27 jun 2007, 21:52
door mpro09
niet te hoog in de toeren gaan he

Geplaatst: 27 jun 2007, 22:01
door jonnotje
neei zeker niet
en geen vol gas
Geplaatst: 27 jun 2007, 22:24
door Niels
Tombo schreef:Wel een leuke tabel, alleen weten we niet om welke mikuni sproeier het is
Zie afmetingen

Geplaatst: 28 jun 2007, 10:01
door YamaSam
Niels schreef:Tombo schreef:Wel een leuke tabel, alleen weten we niet om welke mikuni sproeier het is
Zie afmetingen

dat dacht ik ook, kan je toch meten dan?
met die doorsnedes te bekijken weet je ook ineens dat elkeen die beweert dat hij die sproeiers zelf kan opboren,
eigenlijk een mal figuur slaat

Geplaatst: 28 jun 2007, 10:11
door Tombo
ah, ik zie het

ik keek alleen naar de grafiek (WTB'er he

)
Geplaatst: 28 jun 2007, 10:19
door jonnotje
ik wil strax me voor en achtertandwiel veranderen van 12/37 naar 13/44
moet ik dan niet me ketting vervangen? of kan dat net?
heefd iemand daar ervaring mee mischien

?