Pagina 19 van 100

Geplaatst: 08 feb 2012, 20:00
door Twowheeler
haha, was meer het idee als basis een goedkope mb5 te kopen. Liefst 5-bak of 6-bak inbakken.
Gewoon een hele snelle waar niks legaals aan is.

Carlo (sommige hier kennen hem wel van die achterlijke mb van hem) die heeft inmiddels een water gekoeld mb80 blok in z'n mb5 gebouwd.
Inclusief verlengde achterbrug :lol:

Maar een snelle fs1 bouwen lijkt me ook wel lachen, m'n handen jeuken altijd als ik een cillindertje in m'n handen heb.

Geplaatst: 08 feb 2012, 23:23
door ginofs1
Honda mt of mb is alleen goed voor de ontsteking.

Geplaatst: 09 feb 2012, 20:42
door Twowheeler
ja, die gaat dan uiteraard naar jou.

Maar was meer het idee omdat die mb's zo'n beetje de snelste luchtgekoelde brommers zijn. en goedkoop

Geplaatst: 09 feb 2012, 21:09
door ginofs1
Twowheeler schreef:ja, die gaat dan uiteraard naar jou.

Maar was meer het idee omdat die mb's zo'n beetje de snelste luchtgekoelde brommers zijn. en goedkoop



:roll: ja met een 110 cc cilinder er op ja :lol: marc :shock:

Geplaatst: 09 feb 2012, 21:12
door Twowheeler
ginofs1 schreef:
Twowheeler schreef:ja, die gaat dan uiteraard naar jou.

Maar was meer het idee omdat die mb's zo'n beetje de snelste luchtgekoelde brommers zijn. en goedkoop



:roll: ja met een 110 cc cilinder er op ja :lol: marc :shock:


:lol:

een maat van me reed 140 met een 50cc en een 6-bak erin gebouwd. (met de orri 4-bak reed hij alsnog een nette 120+)

Bij de sobw zitten ze ook bijna altijd vooraan in de lucht klasse :wink:
Dus 16mm, 4-bak en 50cc

Geplaatst: 09 feb 2012, 23:16
door Jeti
Wist je dat nog geen zin om naar bed te gaan..
Wist je dat stuur zooi eraf gehaald, en stuur schoon gemaakt
Wist je dat helaas wel wat slecht chrome plekjes bovenop
Wist je dat wat zou ik nu eens gaan doen nog..?
Wist je dat.. :think: Luchtfilterhuis!

Geplaatst: 09 feb 2012, 23:46
door Jeti
Wist je dat nu toch maar richting bed.
Wist je dat nog even bedenken hoe ik bepaalde onderdelen precies wil maken.
Wist je dat trusten.

Geplaatst: 09 feb 2012, 23:50
door ginofs1
Jeti schreef:Wist je dat nu toch maar richting bed.
Wist je dat nog even bedenken hoe ik bepaalde onderdelen precies wil maken.
Wist je dat trusten.


ja ga maar snel slapen :lol:

Geplaatst: 09 feb 2012, 23:53
door ginofs1
Wat zeg ik nu, ga slapen. :lol:

Geplaatst: 09 feb 2012, 23:54
door ginofs1
goed zo, morgen zien we verder.
:shock:

Geplaatst: 10 feb 2012, 00:01
door NIX
Jeti schreef:Wist je dat nu toch maar richting bed.
Wist je dat nog even bedenken hoe ik bepaalde onderdelen precies wil maken.
Wist je dat trusten.


Denk eens aan roze.

Geplaatst: 10 feb 2012, 00:01
door realobsession
een mb met 50cc over de 100 kan het niet geloven.
ik pers met mijn 110 cc malosie 24,3 pk uit.
en met mijn 125 cc eurocilindro 19,9 pk.
een goed klaargemaakte 50 cc zal de 90 kunnen halen . maar dan moet je echt weten wat je doet.
een 4 of 5 bak maakt niks uit een 6 bak maakt daarintegen wel wat uit.

Geplaatst: 10 feb 2012, 00:49
door marco
Ik weet iemand die haalt 14pk en iets van 140 uit een 50cc honda mb :wink:

Geplaatst: 10 feb 2012, 11:28
door Jeti
ginofs1 schreef:Wat zeg ik nu, ga slapen. :lol:

Nee nee ik ben netjes naar bed gegaan. Duurde wel lang voordat ik sliep. Kleursamenstellingen voor 378 zijn inmiddels bepaald.
Geen roze, maar............. Verrassing nog.

Wat een irritante benaming, 378.. Is daar niet iets anders voor?
FS Jet GT is al gereserveerd voor de street.

Geplaatst: 10 feb 2012, 11:36
door fs1man
maak m geel met zwart en noem m de jumbo jet :lol: