Pagina 18 van 101
Geplaatst: 11 mei 2012, 16:42
door BJ
Wie heeft er ervaringen met
deze uitlaatbocht?
Ik moet namelijk een nieuwe hebben want de 32mm bocht van Sjon heeft het begeven op een verder niet uit te leggen manier.
Geplaatst: 11 mei 2012, 17:47
door Twowheeler
leg eens uit?

Geplaatst: 11 mei 2012, 18:30
door clamdxp
Twowheeler schreef:leg eens uit?

Geplaatst: 11 mei 2012, 19:02
door marco
BJ schreef:Wie heeft er ervaringen met
deze uitlaatbocht?
Ik moet namelijk een nieuwe hebben want de 32mm bocht van Sjon heeft het begeven op een verder niet uit te leggen manier.
Het blijft imi

Geplaatst: 11 mei 2012, 20:39
door bajaboy
rij er ook mee niets mis mee .
Geplaatst: 11 mei 2012, 21:44
door tis
tis schreef:the_destroyers schreef:fizzie schreef:tis schreef:Eerst goed ingespoten met wd40 en moer goed opgewarmt.
Dan met een tang het tandwiel vastgehouden.
Maar kreeg hem nog steeds niet los,het is toch zeker rechtse draad?
Heb dat tandwiel er al af?
Anders kun je je ketting even terugleggen en de achterrem in (laten) trappen. Dan met een beitel de moer lostikken. Ja het is rechtse draad.
Luchtsleutel is beter maar als je die niet hebt kun je het zo proberen.
Zo heb ik het idd gedaan, alleen ook in zn 4gezet, maar dat was mss niet nodig.
Dit is zowat de beste en snelste methode, je kan op voorhand ook al wat wd40 laten inwerken enzo.
Is er nog steeds niet af,ketting is doorgebroken.
Straks even samen met m'n vader proberen.
Als het ons niet lukt zal ik vragen of ik ff van iemand zo een luchtsleutel kan lenen dan.
Eindelijk gelukt.
Heb een stukje van de ketting over het VTW gedaan. Dat stuk vastgehouden met waterpomptang.
Een ringsleutel over de moer en met een hamer op de sleutel getikt.
Geplaatst: 13 mei 2012, 18:07
door Andries
wat is de drijfstanglengte van een fs1?
Geplaatst: 13 mei 2012, 18:49
door ginofs1
Andries schreef:wat is de drijfstanglengte van een fs1?
Dat zal ik even voor je meten.
Waar voor wil je dat weten?
Geplaatst: 13 mei 2012, 21:47
door Andries
ik laat mijn originele krukas aanpassen (samarin drijfstang etc)
martijn stehouwer van emot vond die rooie krukas maar niks
omdat die helemaal 'dicht' is
een originele heeft sleuven dat is beter voor de smering
en die k-star kan wel aangepast worden maar dan gaat het rode opvulspul kapot bij het uit elkaar persen
hij zei tegen mij dat ie bij racegebruik na 20 minuten blauw zal aanlopen
Geplaatst: 13 mei 2012, 22:25
door ginofs1
Andries schreef:ik laat mijn originele krukas aanpassen (samarin drijfstang etc)
martijn stehouwer van emot vond die rooie krukas maar niks
omdat die helemaal 'dicht' is
een originele heeft sleuven dat is beter voor de smering
en die k-star kan wel aangepast worden maar dan gaat het rode opvulspul kapot bij het uit elkaar persen
hij zei tegen mij dat ie bij racegebruik na 20 minuten blauw zal aanlopen
hij is gek.
is echt top spul.
85.025

Geplaatst: 13 mei 2012, 22:28
door marco
EMOT heeft er toch wel verstand van dacht ik zo.
Geplaatst: 13 mei 2012, 22:29
door ginofs1
hij spoort niet
Geplaatst: 13 mei 2012, 22:30
door Twowheeler
die rode zijn dat die topracing dingen?
Geplaatst: 13 mei 2012, 22:30
door ginofs1
ja

Geplaatst: 13 mei 2012, 22:32
door Andries
tja ik weet het ook niet
jij rijdt idd tot dusverre zonder problemen met veel vermogen
in ieder geval bedankt voor het opmeten
k-star twowheeler
