Pagina 18 van 37

Geplaatst: 14 jan 2012, 17:40
door Laars
nieknatuurlijk schreef:knap stuk werk :o :shock: 8)

Geplaatst: 14 jan 2012, 18:20
door eriks
,,WHEN TUNING BECOMES A ART ,,
:shock: :shock: :shock: :shock:

Heel mooi !!!

Geplaatst: 14 jan 2012, 19:14
door David
On-ge-lofelijk gewoon! :shock:
Echt prachtig werk! :app:

Geplaatst: 14 jan 2012, 20:06
door clamdxp
ziet er idd zeer indrukwekkend uit !!! keep on the good work

Geplaatst: 14 jan 2012, 20:17
door ronny
vakwerk
:bow:

Geplaatst: 14 jan 2012, 20:19
door Tombo
Wow, respect!

Geplaatst: 14 jan 2012, 20:41
door 2taktdirk
Tja er moet nog veel aan gebeuren voor dat hij klaar is maar het moelijkste is wel geweest.

De prop voor de hoofd en stat:sproeiers is een los stuk, daar zitten of komen de remlucht gaten in.

Remlucht gat voor hoofdsproeier zit er al in ,moet nog nog de goede lucht sproeier maken die je er nu in ziet zitten is een meet proef exemplaar.

Er zaten een paar moeilijke bewerkingen in vandaar een los binnendeel,en dat werkt behoorlijk makkelijker.

Boring is precies 20,10MM dat is een 56 % groter dan een standaard 16mm,er moet dus ook nog een ander schijfhuis komen waar die op kan.

Meeste werk is telkens de freesbank ombouwen voor een bewerking,en keep your head clear want 1 fout en hij kan in de puinbak.

Oké wordt vervolgt.

Geplaatst: 14 jan 2012, 21:22
door marco
Respect voor deze man :clap:

Geplaatst: 14 jan 2012, 23:48
door Triforce
2taktdirk schreef:Tja er moet nog veel aan gebeuren voor dat hij klaar is maar het moelijkste is wel geweest.

De prop voor de hoofd en stat:sproeiers is een los stuk, daar zitten of komen de remlucht gaten in.

Remlucht gat voor hoofdsproeier zit er al in ,moet nog nog de goede lucht sproeier maken die je er nu in ziet zitten is een meet proef exemplaar.

Er zaten een paar moeilijke bewerkingen in vandaar een los binnendeel,en dat werkt behoorlijk makkelijker.

Boring is precies 20,10MM dat is een 56 % groter dan een standaard 16mm,er moet dus ook nog een ander schijfhuis komen waar die op kan.

Meeste werk is telkens de freesbank ombouwen voor een bewerking,en keep your head clear want 1 fout en hij kan in de puinbak.

Oké wordt vervolgt.


YB100 schuifhuis, volgens mij zijn die nog orgineel te krijgen

Geplaatst: 14 jan 2012, 23:53
door jeroenvans
Triforce schreef:
2taktdirk schreef:Tja er moet nog veel aan gebeuren voor dat hij klaar is maar het moelijkste is wel geweest.

De prop voor de hoofd en stat:sproeiers is een los stuk, daar zitten of komen de remlucht gaten in.

Remlucht gat voor hoofdsproeier zit er al in ,moet nog nog de goede lucht sproeier maken die je er nu in ziet zitten is een meet proef exemplaar.

Er zaten een paar moeilijke bewerkingen in vandaar een los binnendeel,en dat werkt behoorlijk makkelijker.

Boring is precies 20,10MM dat is een 56 % groter dan een standaard 16mm,er moet dus ook nog een ander schijfhuis komen waar die op kan.

Meeste werk is telkens de freesbank ombouwen voor een bewerking,en keep your head clear want 1 fout en hij kan in de puinbak.

Oké wordt vervolgt.


YB100 schuifhuis, volgens mij zijn die nog orgineel te krijgen
is in dit topic al vaker genoemt inderdaad... :wink:

Geplaatst: 15 jan 2012, 01:17
door Triforce
jeroenvans schreef:
Triforce schreef:YB100 schuifhuis, volgens mij zijn die nog orgineel te krijgen
is in dit topic al vaker genoemt inderdaad... :wink:


Zo vaak kijk ik niet meer op het forum ;), ben nu veel bezig met de crossmotoren en de onderhoudt ervan voor mezelf en werk :)

Geplaatst: 15 jan 2012, 13:39
door jeroenvans
Triforce schreef:
jeroenvans schreef:
Triforce schreef:YB100 schuifhuis, volgens mij zijn die nog orgineel te krijgen
is in dit topic al vaker genoemt inderdaad... :wink:


Zo vaak kijk ik niet meer op het forum ;), ben nu veel bezig met de crossmotoren en de onderhoudt ervan voor mezelf en werk :)
ik volg ook alleen nog dit soort topics (zoals gino's tuning en sams hotrod :wink: )

Geplaatst: 15 jan 2012, 18:47
door Jeti
What the F.. :shock:
Super, zwaar veel respect! 8) :clap: :bow:

Geplaatst: 15 jan 2012, 19:08
door hans.m
fs1_1j6 schreef:
the_destroyers schreef:Respect!!

:bow: :app:

Geplaatst: 15 jan 2012, 19:39
door Niels
Ok, maar wat is nou het voordeel tov. een bestaande 20mm?
Het kost mega veel tijd om zoiets te maken dus dan moet het voordeel ook wel mega groot zijn?