Pagina 16 van 100

Geplaatst: 01 feb 2012, 18:51
door hans.m
Ander motorblokje onder de fs1 gehangen, dit weekend afstellen.
Het andere lekte dus dat wordt weer wat in de vakantie :)

Geplaatst: 01 feb 2012, 22:32
door marco
Accu er maar ff uitgehaalt.

Geplaatst: 02 feb 2012, 08:48
door rise and shine
Verdikkie k heb koude tenen gekregen, tijd voor schoenverwarming!

Geplaatst: 03 feb 2012, 17:36
door Twowheeler
Blokje uit elkaar smijten

Geplaatst: 03 feb 2012, 17:58
door Jeti
Hele middag folders aan het scannen.. Ben al bij de opening van de fabriek in Arnhem in 1955.
Dan binnenkort weer de volgende jaartallen folders ophalen om te scannen.
Van 't weekend wat websites in elkaar zetten hiervoor. Dan wordt mijn forum + bijhorende website ook weer wat professioneler en informatiever..

Geplaatst: 03 feb 2012, 18:02
door marco
Twowheeler schreef:Blokje uit elkaar smijten


Moet lukken :wink:

Geplaatst: 03 feb 2012, 20:07
door Twowheeler
marco schreef:
Twowheeler schreef:Blokje uit elkaar smijten


Moet lukken :wink:


Hij is alweer dicht, alleen vliegwiel enzo moet er nog op.
Uiteindelijk was het zelfs zonder die carter trekker gelukt.
Het was wel te zien dat hij gewoon gelekt had

Geplaatst: 03 feb 2012, 20:26
door fs1willem
Contact aan en uit gezet...

Geplaatst: 03 feb 2012, 20:27
door pee67
Met de brommer naar het werk gegaan vamorgen
Op de terugweg door de sneeuw heen
bleef een aantal keren de gaschuif hangen in de carb :(
Morgen de boel ff schoonmaken denk ik

Geplaatst: 03 feb 2012, 20:57
door Twowheeler
pee67 schreef:Met de brommer naar het werk gegaan vamorgen
Op de terugweg door de sneeuw heen
bleef een aantal keren de gaschuif hangen in de carb :(
Morgen de boel ff schoonmaken denk ik


Ben je niet bang voor de pekel?
Met het normale rechtop zit stuur was het wel te doen, maar nu laat ik hem wel staan hoor

Geplaatst: 03 feb 2012, 20:59
door marco
Twowheeler schreef:
marco schreef:
Twowheeler schreef:Blokje uit elkaar smijten


Moet lukken :wink:


Hij is alweer dicht, alleen vliegwiel enzo moet er nog op.
Uiteindelijk was het zelfs zonder die carter trekker gelukt.
Het was wel te zien dat hij gewoon gelekt had


Waar lekte die dan?

Geplaatst: 03 feb 2012, 21:01
door Twowheeler
marco schreef:
Twowheeler schreef:
marco schreef:
Twowheeler schreef:Blokje uit elkaar smijten


Moet lukken :wink:


Hij is alweer dicht, alleen vliegwiel enzo moet er nog op.
Uiteindelijk was het zelfs zonder die carter trekker gelukt.
Het was wel te zien dat hij gewoon gelekt had


Waar lekte die dan?


Aan de onderkant zag je vettigheid zitten, en het was ook te zien dat hij motorolie mee is gaan spoelen.
Maar als het goed is zit alles nu dicht :wink:

Geplaatst: 03 feb 2012, 22:39
door pee67
Twowheeler schreef:
pee67 schreef:Met de brommer naar het werk gegaan vamorgen
Op de terugweg door de sneeuw heen
bleef een aantal keren de gaschuif hangen in de carb :(
Morgen de boel ff schoonmaken denk ik


Ben je niet bang voor de pekel?
Met het normale rechtop zit stuur was het wel te doen, maar nu laat ik hem wel staan hoor


Nee hoor, de FS1 is goed ingevet, kan wel wat hebben.
Vorig jaar ook de hele winter door gereden en geen centje pijn.
na de winter de vaseline eraf gepoetst en ik had weer een nieuwe brommer :)

Geplaatst: 04 feb 2012, 11:12
door Jeti
pee67 schreef:
Twowheeler schreef:
pee67 schreef:Met de brommer naar het werk gegaan vamorgen
Op de terugweg door de sneeuw heen
bleef een aantal keren de gaschuif hangen in de carb :(
Morgen de boel ff schoonmaken denk ik


Ben je niet bang voor de pekel?
Met het normale rechtop zit stuur was het wel te doen, maar nu laat ik hem wel staan hoor


Nee hoor, de FS1 is goed ingevet, kan wel wat hebben.
Vorig jaar ook de hele winter door gereden en geen centje pijn.
na de winter de vaseline eraf gepoetst en ik had weer een nieuwe brommer :)

Zo hoort het: lekker rijden!

Geplaatst: 04 feb 2012, 12:50
door Jeti
Jeti schreef:Hele middag folders aan het scannen.. Ben al bij de opening van de fabriek in Arnhem in 1955.
Dan binnenkort weer de volgende jaartallen folders ophalen om te scannen.
Van 't weekend wat websites in elkaar zetten hiervoor. Dan wordt mijn forum + bijhorende website ook weer wat professioneler en informatiever..


Paginaatje gemaakt voor het handboek van de zware klasse (zeer uniek en zeldzaam boekje, heb ik mogen lenen)
http://www.mobyletteforum.com/folders/h ... klasse.htm