Pagina 15 van 100
					
				
				Geplaatst: 19 jan 2010, 23:53
				door Aad
				ginofs1 schreef:mpro09 schreef:vet! dan is het geen yl1 blok maar een cs, zat ik toevallig vanavond ook naar te zoeken 
 
  
 
wist je dat hij dan weer naar hem terug gaat als het een cs is daar heb ik niets aan.
hij heeft mij een 100cc yc blokje verkocht, mocht het 200cc zijn oke maar wel yc anders past hij niet 

 
Maar hoe is 't nou met dat ene blok afgelopen Gino? Of gaat 't daar nu over?
 
			
					
				
				Geplaatst: 19 jan 2010, 23:56
				door Yamaha rd50m
				gino, een goede tip voor je, koop nie te veel van nederlanders 

 
			
					
				
				Geplaatst: 19 jan 2010, 23:57
				door mpro09
				ja dat is dit blok ja
we moeten maar ff kijken, er zijn echt super veel yamahas uit die tijd tussen de 100 en 200cc 

 
			
					
				
				Geplaatst: 20 jan 2010, 19:45
				door ginofs1
				Yamaha rd50m schreef:gino, een goede tip voor je, koop nie te veel van nederlanders 

 
ja ik denk dat ik ook maar jullie kant op kom.
dan betaal ik ook nog minder belasting ook.
allen dat bier staat me tegen he 

 
			
					
				
				Geplaatst: 20 jan 2010, 19:48
				door ginofs1
				Aad schreef:ginofs1 schreef:mpro09 schreef:vet! dan is het geen yl1 blok maar een cs, zat ik toevallig vanavond ook naar te zoeken 
 
  
 
wist je dat hij dan weer naar hem terug gaat als het een cs is daar heb ik niets aan.
hij heeft mij een 100cc yc blokje verkocht, mocht het 200cc zijn oke maar wel yc anders past hij niet 

 
Maar hoe is 't nou met dat ene blok afgelopen Gino? Of gaat 't daar nu over?
 
ik heb van hem de cilinders ontvangen en zo.
hij had het over een 100cc blok.
en ik heb nu cilinders van een 200cc blok ontvangen. 
 
 
deze past waarschijnlijk niet onder een fs1
 
			
					
				
				Geplaatst: 20 jan 2010, 20:00
				door Tombo
				Moeten de carters nog komen?
Zolang de middencarters kwa ophangpunten hetzelfde zijn, moet het niet zo'n probleem zijn denk ik?
			 
			
					
				
				Geplaatst: 20 jan 2010, 20:03
				door ginofs1
				Tombo schreef:Moeten de carters nog komen?
Zolang de middencarters kwa ophangpunten hetzelfde zijn, moet het niet zo'n probleem zijn denk ik?
ik denk dat dat juist anders is.
maar past het wel dan is het wel bizar een 200cc siamees onder een fs1 

 
			
					
				
				Geplaatst: 20 jan 2010, 20:04
				door Tombo
				Ik denk dat je dan de 2e snelste FS1 van de wereld hebt. De snelste staat in Engeland, met een RD400 blok 

 
			
					
				
				Geplaatst: 20 jan 2010, 20:07
				door ginofs1
				Tombo schreef:Ik denk dat je dan de 2e snelste FS1 van de wereld hebt. De snelste staat in Engeland, met een RD400 
blok 

 
mijn yampi is nu al sneller dan mpro ze 250 rd.
over een maand niet meer denk 

 
			
					
				
				Geplaatst: 20 jan 2010, 20:08
				door mpro09
				wist je dat hopen dat het past, rest nog niet binnen?
wist je dat:
weekend 
 
			
					
				
				Geplaatst: 20 jan 2010, 20:12
				door ginofs1
				mpro09 schreef:wist je dat hopen dat het past, rest nog niet binnen?
wist je dat:
 is onderweg 
 
 
weekend 
 
 
			
					
				
				Geplaatst: 20 jan 2010, 20:16
				door ginofs1
				Tombo schreef:Ik denk dat je dan de 2e snelste FS1 van de wereld hebt. De snelste staat in Engeland, met een RD400 blok 

 
ik denk niet dat ik zo snel op een fs1 durf te rijden
 
			
					
				
				Geplaatst: 20 jan 2010, 22:20
				door mpro09
				
			 
			
					
				
				Geplaatst: 20 jan 2010, 22:23
				door Niels
				joh! 
 
  
 
			
					
				
				Geplaatst: 20 jan 2010, 22:33
				door rise and shine