Pagina 14 van 100
					
				
				Geplaatst: 24 okt 2008, 13:45
				door mpro09
				k weet niet of ik de koplampen mooier vind 
 
 
ik denk helaas dat het zoiezo een beetje gedaan is met 2 takt 

 
			
					
				
				Geplaatst: 24 okt 2008, 14:28
				door Yamaha rd50m
				ik vind zen kont iets te kort 

 
			
					
				
				Geplaatst: 24 okt 2008, 16:21
				door Andries
				mpro09 schreef:ik denk helaas dat het zoiezo een beetje gedaan is met 2 takt 

 
ja echt wel, zeker helaas 

 , met racen gaat de 250cc er vanaf 2010 uit, misschien zelfs volgend jaar al, omdat ktm zich teruggetrokken heeft, dan was dit het laatste 250cc seizoen, bij motorcross geen tweetakt meer, ik ben dit jaar bij grasbaanraces geweest int dorp, al bijna geen tweetakt crossmotor meer behalve 50, 65 en 85cc, 2 jaar geleden waren dat er nog veel meer 

 en de tweetakten in de 125 reden achteraan, gewone wegmotoren al lang niet meer en scooters en brommers gaan er ook uit, alleen aprilia steekt er nog geld in...
 
			
					
				
				Geplaatst: 24 okt 2008, 16:28
				door Niels
				Laten wij dan maar die oliestokers in leven houden  

 
			
					
				
				Geplaatst: 24 okt 2008, 16:30
				door Andries
				reken maar 
 
  
 
			
					
				
				Geplaatst: 24 okt 2008, 16:31
				door YamaSam
				wacht maar tot ze lucht krijgen van mijn waterstoftweetakt  

 
			
					
				
				Geplaatst: 24 okt 2008, 16:32
				door Yamaha rd50m
				YamaSam schreef:wacht maar tot ze lucht krijgen van mijn waterstoftweetakt  

 
daar ben ik echt wel benieuwd naar!
is dat voor je werk of als hobby?
 
			
					
				
				Geplaatst: 24 okt 2008, 17:01
				door mpro09
				idd waterstof verbrandings motor 

 
			
					
				
				Geplaatst: 24 okt 2008, 17:11
				door YamaSam
				Yamaha rd50m schreef:YamaSam schreef:wacht maar tot ze lucht krijgen van mijn waterstoftweetakt  

 
daar ben ik echt wel benieuwd naar!
is dat voor je werk of als hobby?
 
dankzij mijn werk heb ik 'waterstofmakers' voorhanden  
 
 
ik verdeel namelijk onderandere brandstofcellen die op waterstof werken,
als brandstof gaat er een mix van methanol en water in,
die unit voorziet dan laadstroom voor een batterijbank
bedoeling is van eerst een fs1 op gas te laten draaien,
waterstof is nog een ander paar mouwen, dat knalt namelijk 'vrij neig'  

 
			
					
				
				Geplaatst: 24 okt 2008, 19:26
				door edje
				vrij explosief ja 

 
			
					
				
				Geplaatst: 25 okt 2008, 17:15
				door Tombo
				
			 
			
					
				
				Geplaatst: 25 okt 2008, 17:45
				door dewaal
				
			 
			
					
				
				Geplaatst: 25 okt 2008, 22:00
				door PD
				
			 
			
					
				
				Geplaatst: 25 okt 2008, 22:31
				door mpro09
				
			 
			
					
				
				Geplaatst: 25 okt 2008, 22:44
				door PD
				die heeft er wel zin in 
