Pagina 11 van 101

Geplaatst: 18 apr 2011, 10:03
door rutger112
ja vermogen verlies heb je wel, als je er voor kiest om de schade te bekijken vervang dan in ieder geval de zuigerveren want die zullen nu wel " vast " zitten in de zuiger.

Geplaatst: 18 apr 2011, 10:10
door the_destroyers
http://link.marktplaats.nl/439713846

is dit een orri kleur voor een fs1 street

Geplaatst: 18 apr 2011, 10:16
door Tombo
Niet voor in Nederland.

Geplaatst: 18 apr 2011, 16:30
door marco
Twowheeler schreef:Vraagje van een vriend van me:
Verlies je door een warmloper vermogen? En moet je na een warmloper wat doen aan bijvoorbeeld je zuiger?
We hebben het hier niet over een erge warmloper maar een waar hij inhoud maar gewoon blijft lopen ;)


Ff de klemplekken bijwerken met fijn schuurpapier.

Geplaatst: 18 apr 2011, 19:29
door NIX
Of een vijl en schuurlinnen. Ik heb het jullie toch allemaal voorgedaan?

Geplaatst: 18 apr 2011, 19:44
door nieknatuurlijk
je moet sommige(ik zal niet de naam noemen xD) ook nog maar een aan meisje helpe nix, ff voordoen :lol:

Geplaatst: 18 apr 2011, 19:52
door NIX
Dan kom ik hoe dan ook in de problemen met mijn huidige vriendin. Of ik zit aan een andere meid, of er denkt een knuppel dat ie aan de mijne moet komen.

Qua voordoen beperk ik mij hier tot prutsen aan brommertjes.

Geplaatst: 18 apr 2011, 19:53
door mpro09
gelukkig maar

Geplaatst: 18 apr 2011, 20:56
door ginofs1
:shift: :lol:

Geplaatst: 18 apr 2011, 21:18
door Twowheeler
danku,
welke koppaking is nu het best?
ik wil eigenlijk even naar m'n cillinder kijken, maar dan kan ik die koperenpakking niet meer gebruiken.
heb nog wel een allu pakking liggen (danku marco) zijn die beter dan koperen?

Geplaatst: 18 apr 2011, 21:19
door marco
Ik heb helemaal geen koppakking meer :lol:

Die alu zijn beter en kun je nog een paar keer opnieuw gebruiken.

Geplaatst: 18 apr 2011, 21:22
door Twowheeler
ok, ik heb namelijk nooit meer m'n zuiger bekeken
en na die vraag van die vriend van me vraag ik me af of ik niet even hetzelfde moet doen ;)

Geplaatst: 18 apr 2011, 21:29
door Camiel
Even een vraagje over OT (kabelchoke) carburateur:

Afbeelding

nr 10: Jet Pilot.

Wat is dat precies?
Als ik de carburateur monteer zitten er aan de linkerkant 2 gaatjes. In de linker zit iets metaals in (hoort zo, geen vuil) maar in de rechter zit niets. Hoort die daar dan in of wat is die nr 10?


nr 11: Benzine aansluiting/vlotter.

Als ik op deze blaas zonder pinnetje in te duwen gaat er geen lucht door, als ik pinnetje induw ook niet. Vlotter verstopt of stuk?


nr 12 en 13: Voor de choke.
Die heb ik er niet bij, heeft iemand die of zijn die nog te bestellen/krijgen ergens?


Thnx :)
Grts Camiel :cheers:

Geplaatst: 18 apr 2011, 21:48
door NIX
Ik denk dat het een vergissing is. Een pilot jet is een stationairsproeier. En Laars weet zelfs waar die wel hoort te zitten. Niet daar zoals op het plaatje en hij ziet er ook niet zo uit.

Geplaatst: 18 apr 2011, 21:51
door Camiel
Afbeelding

het is nr 10 op de tekening en hier staat Jet, pilot bij 10 dus....