Pagina 11 van 15
Geplaatst: 08 nov 2007, 19:01
door occ1s
hmm ja dat kan.. dat weet ik idd daat niet

nooit last van gehad.. maar.. neem dan een reserveblok mee

of is dat iets te veel package

?
Geplaatst: 08 nov 2007, 19:03
door Niels
Dat is echt te veel
Je moet gewoon het risico van een kapotte krukas overwegen en dat is echt maar een aantal procenten kans, dus waarom zou je al die zooi meeslepen

Geplaatst: 08 nov 2007, 19:08
door occ1s
naja.. ik ga maar niet hopen op het moment dat mijn krukas het opgeeft.. maar.. uiteindelijk hoort een brom betrouwbaar te zijn, met een auto kan ook zoveel gebeuren

... als je echt overal rekening mee moet houden, moet je zelfs een brandblusser mee in het geval je brommer per ongeluk onploft, wat net zo waarschijnlijk is als een kapotte krukas.. (tenminste, dat hoop ik)
Geplaatst: 08 nov 2007, 19:14
door mpro09
jeroenvans schreef::lol: maarja mitchel's fs1 heeft wel een nieuw hart


en die oude was wel een beetje aan revisie toe zeg

Geplaatst: 08 nov 2007, 19:15
door Tombo
Hippe witte sportsokken niels

Geplaatst: 08 nov 2007, 19:22
door Niels
Tombo schreef:Hippe witte sportsokken niels

4-life geack

Geplaatst: 08 nov 2007, 21:26
door YamaSam
Niels schreef:Jah ok, maar dan is het nog een behoorlijke ingreep om een blok te splitsen langs de kant van de weg
En ik ga ervan uit dat als je krukas in de soep loopt dat er dan nog wel meer kapot is

daar zit iets in ja, postpakje bij de moeder zetten met n reserveblok hé?
al dat gewicht van onderdelen geeft je ook meer kans op rare dingen hé
en idd, in de bergen laten presteren, dat doe je best met goede olie en een goed afgestelde brommer
Geplaatst: 15 nov 2007, 18:35
door tweety
ik kan probleem loos 40 km achter elkaar volgas rijden zonder warm loper .en rij dan toch 110 per uur. dus je moet een goede ontsteking hebben en een goede zuiger speeling van 3 hondertste en goede mengolie dan kan je gewoon knalen met die yammie gr tweety werkendam
Geplaatst: 15 nov 2007, 18:44
door petje
niet zoveel prate schrale...mar die jongens opzoeke en met ze gaan rije

Geplaatst: 15 nov 2007, 20:36
door Hans W
ik reed eerst ook 25km achter elkaar volgas met een veelste grote sproeier en goedkope shell olie
maakt geen donder uit tweety
Geplaatst: 15 nov 2007, 20:44
door dewaal
ik gooi er a747 in en de boel loopt nog vast zal wel aan mij ligge denk

Geplaatst: 15 nov 2007, 20:45
door occ1s
Uhm vaak is een te grote sproeier ook niet erg.. vaak word de cilinder te warm wanneer je een te kleine sproeier hebt (toch?)
Geplaatst: 15 nov 2007, 21:36
door petje
en weer gaat onze hans de fout..Hans W..Wijsheid?
olie en meerdere factoren maken zeker wel uit!
reageer dan niet...

Geplaatst: 15 nov 2007, 21:38
door Tombo
Net of jij de wijsheid in pacht heb, je láát notabene alles doen..
Tuurlijk is olie belangrijk, maar dewaal zegt xzelf dat z'n brommer zelfs vastloopt met de hele dure a747 olie

dusjah dat zegt ook niet alles

Geplaatst: 15 nov 2007, 21:49
door ginofs1
hee niet zo vel tegen elkaar!
het grote verschil tussen dure en goedkope olie is dat de ene beter smeert dan de andere.
heb je dure (betere) olie, smeert beter, dus 1 op 50 en een goede verbranding.
of goedkope olie, smeert goed maar dan zo als in 1975 1 op 25 en een iets slechtere verbranding met een hoop rook.
dus je verbruikt eens zo veel olie, is dus net zo duur en een hoop koolafzetting.
gr gino