Re: typische kenmerken 1J5 (1976 en 1977)
Geplaatst: 01 okt 2015, 22:24
Het waren 2 brommers, die in 1 koop moesten gekocht worden. Maar helaas allebei niets voor mij. Enorm veel werk, en zouden enorm duur worden als je alle ontbrekende onderdelen moest aanschaffen.
Brommer 1: 1J6 (Belgische 1J5) met plastieken kappen.
- nog vrij veel ontbrekende stukken
- heel slecht overspoten
- voorspatbord ferm doorgeroest
- motordeksels bladerden af
- geen papieren
Brommer 2: 380 (Belgische 378?)
- tankdop vastgeroest op tank
- alles lelijk en slecht overspoten (zonder te demonteren, dus ook verf waar er geen verf hoort)
- blok zat vast, kreeg er geen beweging in
- zadel had 2 scheurtjes, randje gedeukt en verfplekken
- RD wielen en schijfrem
- fourche van een ander merk (herinner niet meer)
- voorspatbord ontbrak
- ander type tank
- achterspatbord ook mee overspoten
- stuur ontbrak
- ...
(moet ik nog verder gaan?)
In ieder geval niks interessants.
Hij verkoopt ook geen onderdelen los; dus moest in 1 koop. Dat is het niet waard voor mij.
Was aan andere kant van Belgiƫ; dus toch wel wat tijd "verloren". Maar wie niet waagt, ...
Brommer 1: 1J6 (Belgische 1J5) met plastieken kappen.
- nog vrij veel ontbrekende stukken
- heel slecht overspoten
- voorspatbord ferm doorgeroest
- motordeksels bladerden af
- geen papieren
Brommer 2: 380 (Belgische 378?)
- tankdop vastgeroest op tank
- alles lelijk en slecht overspoten (zonder te demonteren, dus ook verf waar er geen verf hoort)
- blok zat vast, kreeg er geen beweging in
- zadel had 2 scheurtjes, randje gedeukt en verfplekken
- RD wielen en schijfrem
- fourche van een ander merk (herinner niet meer)
- voorspatbord ontbrak
- ander type tank
- achterspatbord ook mee overspoten
- stuur ontbrak
- ...
(moet ik nog verder gaan?)
In ieder geval niks interessants.
Hij verkoopt ook geen onderdelen los; dus moest in 1 koop. Dat is het niet waard voor mij.
Was aan andere kant van Belgiƫ; dus toch wel wat tijd "verloren". Maar wie niet waagt, ...