Pagina 2 van 3

Geplaatst: 11 mei 2007, 13:38
door Tombo
Ik zag dat je cilinderkop ook gespoten was mitchel, mss is het schroefdraad van de bougie wel helemaal ondergespoten. Probeer dat eens met een staalborstel ofzo verfvrij te maken

Geplaatst: 11 mei 2007, 14:04
door mpro09
ik hoor allemaal goede ideen ikzal idd is proberen me schroefdraad schoon te maken en dan zon ngk bp*hs met kopervet en dan zou het goed moeten zijn denk ik :D

Geplaatst: 11 mei 2007, 14:06
door Tombo
Ohjah, ook de bovenkant van de cilinderkop, waar je je bougie laat maar zeggen opdraait, ook verfvrij maken.

Geplaatst: 11 mei 2007, 17:26
door mpro09
hmmm net weer wat geprobeerd zon ngk bpr8hs geprobeerd:
rijdt tot dat hij goed warm is en valt dan uit bij een stoplicht
(die normale b7 van niels rijd om een of andere "misterieuse" reden nog steeds het beste maar ik vertrouw hem voor geen cent)

Geplaatst: 11 mei 2007, 17:29
door Martijn
Neem is een bougiesleutel mee als je gaat rijden, en als hij dan warm is en uitvalt draai je bougie eruit (voorzichtig voor je klauwen) en kijk of hij het dan doet als je m tegen je cil kop houdt. Zo ja dan is er dus wat anders denk ik.

Geplaatst: 11 mei 2007, 17:32
door Jelle
mpro09 schreef:hmmm net weer wat geprobeerd zon ngk bpr8hs geprobeerd:
rijdt tot dat hij goed warm is en valt dan uit bij een stoplicht
(die normale b7 van niels rijd om een of andere "misterieuse" reden nog steeds het beste maar ik vertrouw hem voor geen cent)



wie , niels?
die kan je best vertrouwen hoor :D:lol:

Geplaatst: 11 mei 2007, 17:38
door mpro09
weet je het zeker je kan niet voor zichtig genoeg zijn tegenweurdig :lol:

en @ martijn waarom zou die stoppen met vonken als je stil gaat staan,
als het stoplicht er niet was had ik zonder problemen door gereden maar zodra je stil staat stottert ie even heel erg onrgelmatig neutraal en valt dan uit en wil niet meer aan :wink:

Geplaatst: 11 mei 2007, 17:44
door Martijn
Geen idee, bougie die smerig is oid.

Heb je je cil al opengetrokken om te checken of je zuiger nog tof is ? Mijne waren de veren van gebroken, liep hij als het koud was nog wel stationair maar warm niet.

Geplaatst: 11 mei 2007, 17:48
door mpro09
vorige week waren ze nog inorde

Geplaatst: 11 mei 2007, 18:02
door edje
valt hij alleen uit tijdens het stationair draaien?

Geplaatst: 11 mei 2007, 18:19
door mpro09
ja als je na vertrek niet stopt is er niets aande hand

Geplaatst: 11 mei 2007, 19:11
door edje
draai de luchtstelschroef eens een beetje uit :wink: wat smeer je? heb je de opening van de electrodes van de bougie wel op 0.7mm staan??

Geplaatst: 11 mei 2007, 19:22
door mpro09
maar dan verzuipt ie de tering, castrol tussen de 1.40 en50
en het was toch 0.45mm

Geplaatst: 11 mei 2007, 19:47
door Jables
het lijkt me juist dat hij te rijk staat afgesteld in staionair draaien, hij start wel, dat omdat de cilinder nog koud is en er wat benzine aan de wand condenseerd, mar als hij warm is condenseerd er niets meer en krijgt hij te veel benzine, waardoor hij uitvalt en niet meer aan te krijgen is, eventueel is de bougie dan ook nat geworden, ik zou dus eerder ervoor zorgen dat het mengsel armer wordt bij het stationair lopen, hence: luchtstelschroef uitdraaien toch?

Geplaatst: 11 mei 2007, 19:53
door YamaSam
die verf-oplossing lijkt me sterk, zo'n vonk moet daar gemakkelijk overvliegen...

ik denk dat je bobijn jaak is.. komt wel es voor dat de vonk veel slapper wordt naarmate de bobijn opwarmt..

dat of je ontstekingsspoel natuurlijk, die kan hetzelfde vertonen..