Pagina 2 van 4

Geplaatst: 01 jul 2012, 20:09
door Laars
NIX schreef:Nou lul ik niet meer....

Ga je dan eindelijk eens normaal praten? :roll:

Geplaatst: 01 jul 2012, 20:10
door ginofs1
Ja ik geef het ook op :lol:

Geplaatst: 01 jul 2012, 20:16
door bajaboy
zal stil worden :D :D

Geplaatst: 01 jul 2012, 20:41
door Laars
ginofs1 schreef:Ja ik geef het ook op :lol:


Watjes!

Geplaatst: 01 jul 2012, 23:20
door marco
LTD weet van geen ophouden :!:

Geplaatst: 02 jul 2012, 18:08
door dewaal
bajaboy schreef:
Laars schreef:
marco schreef:Welke uitlaat heb je er onder?


Fuego Cross 32 mm


ja wie niet he ,


vergis je niet dat is een goed uitlaatje
hangt nu ook bij mij onder de street

Geplaatst: 02 jul 2012, 18:46
door Laars
Wat is jullie mening als je deze foto ziet


Afbeelding

Kop van de zuiger is netjes gepolijst
Dit is na 2-3 km proefrijden

De uitlaatpoort is baggervet

Geplaatst: 02 jul 2012, 19:50
door bajaboy
prullenbak. :D :D

Geplaatst: 02 jul 2012, 19:59
door marco
Niet warm gereden?

Geplaatst: 02 jul 2012, 20:01
door Laars
bajaboy schreef:prullenbak. :D :D


Hoezo prullebak
Hij is niet kapot :roll:
Alleen een vreemd verbrandingsspoor

Ik vraag mij af waarom alleen aan 1 kant van de zuiger het ontbrandingsspoor zit
Het lijkt alsof de linker spoelpoort de benzine naar de rechterkant drukt en daar laat ontbranden.

Geplaatst: 02 jul 2012, 20:06
door marco
De ene spoelpoort zit dichter bij het membraam en krijgt dus meer brandstof.

Geplaatst: 02 jul 2012, 20:26
door Laars
marco schreef:De ene spoelpoort zit dichter bij het membraam en krijgt dus meer brandstof.




Wat een kwats :roll:

Geplaatst: 02 jul 2012, 20:39
door pee67
Je blok hangt er scheef onder waardoor de benzine ook scheef ontbrand :lol:

Geplaatst: 02 jul 2012, 20:39
door Twowheeler
Dat is zo. zijn ze hetzelfde van vorm? Instroomhoek gelijk?

Bovenkant van je zuiger polijsten haalt trouwens helemaal niets uit hoor :wink:

Geplaatst: 02 jul 2012, 21:51
door ginofs1
spoelpoorten niet gelijk :wink: