Pagina 2 van 4
Geplaatst: 01 jul 2012, 20:09
door Laars
NIX schreef:Nou lul ik niet meer....
Ga je dan eindelijk eens normaal praten?

Geplaatst: 01 jul 2012, 20:10
door ginofs1
Ja ik geef het ook op

Geplaatst: 01 jul 2012, 20:16
door bajaboy
zal stil worden

Geplaatst: 01 jul 2012, 20:41
door Laars
ginofs1 schreef:Ja ik geef het ook op

Watjes!
Geplaatst: 01 jul 2012, 23:20
door marco
LTD weet van geen ophouden

Geplaatst: 02 jul 2012, 18:08
door dewaal
bajaboy schreef:Laars schreef:marco schreef:Welke uitlaat heb je er onder?
Fuego Cross 32 mm
ja wie niet he ,
vergis je niet dat is een goed uitlaatje
hangt nu ook bij mij onder de street
Geplaatst: 02 jul 2012, 18:46
door Laars
Wat is jullie mening als je deze foto ziet
Kop van de zuiger is netjes gepolijst
Dit is na 2-3 km proefrijden
De uitlaatpoort is baggervet
Geplaatst: 02 jul 2012, 19:50
door bajaboy
prullenbak.

Geplaatst: 02 jul 2012, 19:59
door marco
Niet warm gereden?
Geplaatst: 02 jul 2012, 20:01
door Laars
bajaboy schreef:prullenbak.

Hoezo prullebak
Hij is niet kapot
Alleen een vreemd verbrandingsspoor
Ik vraag mij af waarom alleen aan 1 kant van de zuiger het ontbrandingsspoor zit
Het lijkt alsof de linker spoelpoort de benzine naar de rechterkant drukt en daar laat ontbranden.
Geplaatst: 02 jul 2012, 20:06
door marco
De ene spoelpoort zit dichter bij het membraam en krijgt dus meer brandstof.
Geplaatst: 02 jul 2012, 20:26
door Laars
marco schreef:De ene spoelpoort zit dichter bij het membraam en krijgt dus meer brandstof.
Wat een kwats

Geplaatst: 02 jul 2012, 20:39
door pee67
Je blok hangt er scheef onder waardoor de benzine ook scheef ontbrand

Geplaatst: 02 jul 2012, 20:39
door Twowheeler
Dat is zo. zijn ze hetzelfde van vorm? Instroomhoek gelijk?
Bovenkant van je zuiger polijsten haalt trouwens helemaal niets uit hoor

Geplaatst: 02 jul 2012, 21:51
door ginofs1
spoelpoorten niet gelijk
