Pagina 2 van 2
Geplaatst: 07 aug 2011, 17:16
door marco
ginofs1 schreef:Eerst een klein stukje recht en dan als een trompet naar de belly.
Voor mij geen trompetuitlaten meer

Geplaatst: 02 nov 2011, 20:03
door Swizzer
Is die uitlaatpoort ook nog per cilindersoort verschillend?
Heb zelf b.v. een F5B.
Persoonlijk vind ik deze erg mooi:
Past dat?
En nog belangrijker, verlies ik hier vermogen mee?
Geplaatst: 02 nov 2011, 20:35
door marco
Dat past onder een fs1.
Geplaatst: 02 nov 2011, 21:26
door Swizzer
Swizzer schreef:En nog belangrijker, verlies ik hier vermogen mee?
Geplaatst: 02 nov 2011, 21:28
door marco
Welke uitlaat heb je nu?
Geplaatst: 30 nov 2011, 15:55
door Swizzer
Een snelle, 32mm, met die schuine achterkant.
Geplaatst: 01 dec 2011, 02:04
door jurgenkalis
Ik denk niet dat iemand hier je kan vertellen of je met deze uitlaat vermogen verliest. Het ziet er in ieder geval wel degelijk uit.
Het karakter van zo'n soort uitlaat hangt af van de lengte van je bocht, de vorm van de diffusor, de afstand van je zuiger tot het eerste schot en de diameter van de uitlaat.
Dit bepaald dus of je bijvoorbeeld onder of bovenin het toerengebied vermogen wint of verliest.
Zo te zien is het een Bos uitlaat dus ik zou niet bang zijn voor vermogensverlies of een hele andere vermogensopbouw. Het is tenslotte een uitlaat gemaakt voor een snelle motor neem ik aan.
Geplaatst: 01 dec 2011, 02:21
door YamaSam
ik vraag me wel af of ie voor een 50cc is gemaakt,..
mooie pijp wel, bos valt niet te onderschatten idd..
Geplaatst: 10 apr 2012, 19:31
door FoXar
Vind zo'n boss uitlaat ook wel mooi, vraag me toch af hoe deze op zo'n FS1 zou staan, heeft er iemand een foto van? Want kan het nergens terug vinden op het net..
Deze uitlaat vind ik zelf ook 1 van de mooiste, maar kan deze wel een beetje degelijk presteren, of..? Is maar een 28mm dus..
Cheers!
Geplaatst: 10 apr 2012, 19:41
door marco
Op de foto is een rd uitlaat.