Pagina 2 van 3

Geplaatst: 13 feb 2011, 21:29
door Twowheeler
Ok :lol: :lol:

Geplaatst: 13 feb 2011, 21:29
door Camiel
Als je zegt gelijk = ongelijk

dan zeg je dus ongelijk=ongelijk
en dus ook gelijk= gelijk


;) :lol: :lol:

Geplaatst: 13 feb 2011, 21:54
door marco
Gino werkt ook in de bouw die snapt het wel.

Geplaatst: 14 feb 2011, 21:35
door ginofs1
klopt in de bouw is gelijk ongelijk , is moeilijk om uitteleggen waar het om gaat

Geplaatst: 14 feb 2011, 21:37
door marco
Zie je wel Nix :lol:

Geplaatst: 14 feb 2011, 21:38
door Twowheeler
eerst uitleg dan geloven :twisted:

Geplaatst: 14 feb 2011, 21:39
door Camiel
Dus je kan nooit gelijk hebben :P

Geplaatst: 14 feb 2011, 21:44
door marco
Camiel schreef:Dus je kan nooit gelijk hebben :P


Afbeelding

Geplaatst: 14 feb 2011, 22:06
door Vincent2
Heb net gedaan met kuisen (Vlotterbakske zat vol shit en op de sproeier zat een laagske over de puntjes langs de zijkante.
)en hij rijd terug bijna goed (heel goed als ge hoog in toeren gaat).

Alleen als ik in te lage vitesse ne berg wil oprijden valt hij stil (klinkt mss logisch, maar wa ik wil zeggen is dat het net zou moeten gaan, maar dan gaat het niet, schakel ik af en dan gaat het ook niet, nogis afschakelen, stilvallen). Dus zou dat kunnen dat hij dan verzuipt ofzo?

Geplaatst: 14 feb 2011, 22:07
door marco
Misschien je uitlaat/cilinder ontkolen.

Geplaatst: 15 feb 2011, 09:58
door NIX
marco schreef:Zie je wel Nix :lol:


Nogmaals; ik werk niet in de bouw.

Vincent2 schreef:Heb net gedaan met kuisen (Vlotterbakske zat vol shit en op de sproeier zat een laagske over de puntjes langs de zijkante.
)en hij rijd terug bijna goed (heel goed als ge hoog in toeren gaat).

Alleen als ik in te lage vitesse ne berg wil oprijden valt hij stil (klinkt mss logisch, maar wa ik wil zeggen is dat het net zou moeten gaan, maar dan gaat het niet, schakel ik af en dan gaat het ook niet, nogis afschakelen, stilvallen). Dus zou dat kunnen dat hij dan verzuipt ofzo?


Met wat voor cilinder rij je? Klinkt gewoon als een FS1 cilinder. Een hogedrukkop en de ontsteking goed zetten kan nog wat helpen.

Geplaatst: 15 feb 2011, 13:07
door Vincent2
NIX schreef:
marco schreef:Zie je wel Nix :lol:


Nogmaals; ik werk niet in de bouw.

Vincent2 schreef:Heb net gedaan met kuisen (Vlotterbakske zat vol shit en op de sproeier zat een laagske over de puntjes langs de zijkante.
)en hij rijd terug bijna goed (heel goed als ge hoog in toeren gaat).

Alleen als ik in te lage vitesse ne berg wil oprijden valt hij stil (klinkt mss logisch, maar wa ik wil zeggen is dat het net zou moeten gaan, maar dan gaat het niet, schakel ik af en dan gaat het ook niet, nogis afschakelen, stilvallen). Dus zou dat kunnen dat hij dan verzuipt ofzo?


Met wat voor cilinder rij je? Klinkt gewoon als een FS1 cilinder. Een hogedrukkop en de ontsteking goed zetten kan nog wat helpen.

Nja maar ik rij met nen f5b, echt raar dat die 'laat' pas kracht krijgt. Straks nogis de bougie nakijken. Was vorige keer zwart met klein bekke nat.
btw sproeier is 110 lang, tandwielverhouding zalk straks is nakijken

Geplaatst: 15 feb 2011, 16:15
door NIX
klinkt vooral als een veel te grote imitatiesproeier. 10 of 16mm carb?

Geplaatst: 15 feb 2011, 18:04
door Vincent2
NIX schreef:klinkt vooral als een veel te grote imitatiesproeier. 10 of 16mm carb?

Moet ik het gat meten of dit Afbeelding?

Geplaatst: 15 feb 2011, 18:06
door marco
Gaat het om een rd ofzo?