Pagina 2 van 7
Geplaatst: 02 jan 2011, 17:40
door marco
Of ik moet de homoet er zelf weer onder hebben hangen.
Dat kapje kom ik wel een keer op de brommer halen bij je.
re uit laat
Geplaatst: 06 jan 2011, 21:09
door tweety
ik heb een orgi fs1 en liep met die pijp die je hier laat zien 115 km per uur met me fs1.
gr tweety yellopower
Geplaatst: 07 jan 2011, 16:22
door ginofs1
Geplaatst: 07 jan 2011, 17:24
door jan-lommaert
Geplaatst: 07 jan 2011, 17:24
door marco
Dus dat red je wel met die waterkoker?

Re: re uit laat
Geplaatst: 09 jan 2011, 21:17
door ginofs1
tweety schreef:ik heb een orgi fs1 en liep met die pijp die je hier laat zien 115 km per uur met me fs1.
gr tweety yellopower
Geplaatst: 09 jan 2011, 21:31
door Tombo
Waarom heb je gekozen voor open spoelpoorten, afgezien van het feit dat het makkelijker te maken is
Geplaatst: 09 jan 2011, 21:34
door ginofs1
Tombo schreef:Waarom heb je gekozen voor open spoelpoorten, afgezien van het feit dat het makkelijker te maken is
boring 43.50.
dan blijft er niets over

Geplaatst: 09 jan 2011, 21:36
door marco
ginofs1 schreef:boring 43.50.
dan blijft er niets over

Ja,zo kan ik ook de 100 halen
Geplaatst: 09 jan 2011, 21:45
door Tombo
ginofs1 schreef:Tombo schreef:Waarom heb je gekozen voor open spoelpoorten, afgezien van het feit dat het makkelijker te maken is
boring 43.50.
dan blijft er niets over

Legitieme reden

Geplaatst: 09 jan 2011, 21:46
door Twowheeler
hopla, even een 70cc'tje kopen en samen tunen marco?
ik weet nog wel een adresje
noordhollandse tjoening, laten we eventjes zien hoe het moet

Geplaatst: 10 jan 2011, 12:50
door Ton
Blijft inderdaad weinig over deze zit op 44,0mm dus nog een 0,5mm minder

.

Geplaatst: 10 jan 2011, 14:35
door ginofs1
Ton schreef:Blijft inderdaad weinig over deze zit op 44,0mm dus nog een 0,5mm minder

.

wand diktes verschillen ook .
bij mijn 43.50 was hij nog dunner en vlijm scherp.
kon de stukjes er met een tang af knabbelen.
vergeet niet dat met het opboren je poorten veel lager komen te zitten.
en met name de top spoeler, ik denk wel 4 mm.
als je dit niet aanpast zal hij nooit goed presteren.
een tip van mijn
gr gino
Geplaatst: 10 jan 2011, 14:50
door ginofs1
marco schreef:ginofs1 schreef:boring 43.50.
dan blijft er niets over

Ja,zo kan ik ook de 100 halen
ja ja laat zien.
een grotere boring doet geen wonderen.
mijn snelste cilinder is nog steeds een 40.00 . vraag het mpro.
met deze cilinder heb ik eens samen een rit gereden.
ook deze cilinder heeft een hoge brede uitlaat poort.
tot de 90 gingen we samen op, dan word deze cilinder wakker en speert hij echt weg naar de 100 ++.
mpro kan je dit bevestigen.
Geplaatst: 10 jan 2011, 18:58
door Triforce
Wat is de beste uitlaat die je voor een athena kan kopen?
Want ik wil testen of mijn uitlaat mij nou tegen houdt of iets anders, want ik heb totaal geen bottom power en wat hoger in de toeren komt hij pas een beetje in, dit is met een ori fs50 uitlaat, kan net aan de 70 aan tikken met 12/40 vertanding en 16mm carb (170 sproeier) en 1,8mm voorontsteking precies.
Ik wil namelijk een beetje power hebben als ik rij, want dat had ik met mijn f5b wel maar die liep enorm snel te heet met 1,6mm voorontsteking en 150 sproeier in een 16mm carb.
Heb ook een iets aangepaste snelle schijf erin zitten.
Misschien dat ik de schijf moet verwisselen met een aangepaste slome schijf.