Pagina 2 van 101
Geplaatst: 23 okt 2010, 18:14
door Jeti
Twowheeler schreef:mpro09 schreef:ik had tegen wind in de polder en de agila wilde nog maar 110

Hoeveel pk heeft dat ding dan?

Op de weg naar Marco en Winkel waaide het ook heel erg maar merkte er niets van

Op de motor is dat toch wel even iets heel anders dan op de brommer/in de auto.
Geplaatst: 23 okt 2010, 18:15
door mpro09
weet ik veel 3cilinder 1liter

Geplaatst: 23 okt 2010, 18:18
door Twowheeler
mpro09 schreef:weet ik veel 3cilinder 1liter

Aight!!
Ik heb een keer in een 1liter 4-cilinder hyundai atos gereden.
Dat was zonder wind al te eng om 100+ mee te rijden.

Geplaatst: 23 okt 2010, 18:20
door Camiel
Geplaatst: 23 okt 2010, 18:30
door Jeti
Die is ook behoorlijk windgevoelig door de grote zijvlakken en voorkant.
Geplaatst: 23 okt 2010, 18:35
door marco
Ik had meer last van rijdende obstakel dan van de wind.
Geplaatst: 23 okt 2010, 18:41
door Twowheeler
Jeti schreef:Twowheeler schreef:mpro09 schreef:ik had tegen wind in de polder en de agila wilde nog maar 110

Hoeveel pk heeft dat ding dan?

Op de weg naar Marco en Winkel waaide het ook heel erg maar merkte er niets van

Op de motor is dat toch wel even iets heel anders dan op de brommer/in de auto.
Dat zeker idd, maar zijwind krijg je wel minder last van naarmate je harder gaat

Geplaatst: 23 okt 2010, 18:42
door Twowheeler
marco schreef:Ik had meer last van rijdende obstakel dan van de wind.
Ja van die agila's die met 100 Vrachtwaggels inhalen

Geplaatst: 23 okt 2010, 18:50
door marco
Was het maar met 100
En dan gewoon op de linkerbaan blijven hangen.
Toch maar een keer nadenken over een move over raamsticker:

Geplaatst: 23 okt 2010, 18:52
door Twowheeler
Klap lampjes voor laif

Geplaatst: 23 okt 2010, 18:56
door marco
Twowheeler schreef:Klap lampjes voor laif

Schrikt dat af dan?
Geplaatst: 23 okt 2010, 19:07
door rise and shine
Een zware dag in het leven van een motor-rijder, de extra voering moet denk ik weer in de jas

Geplaatst: 23 okt 2010, 19:23
door Twowheeler
marco schreef:Twowheeler schreef:Klap lampjes voor laif

Schrikt dat af dan?
Dat weet ik niet, maar als ik groot licht doe gaan ze omhoog, en na een tijdje weer naar beneden (zolang je niks doet)
Doorgaans werkt dat wel ja
Het ziet er ook wel vet uit

, zie je in je spiegel een hele lage neus aankomen met daglichtjes aan, lampjes omhoog om te seinen, auto aan de kant, lampjes naar beneden en gas. Oh ja en natuurlijk vriendelijk bedanken

Geplaatst: 23 okt 2010, 19:24
door rise and shine
Twowheeler schreef:marco schreef:Twowheeler schreef:Klap lampjes voor laif

Schrikt dat af dan?
Dat weet ik niet, maar als ik groot licht doe gaan ze omhoog, en na een tijdje weer naar beneden (zolang je niks doet)
Doorgaans werkt dat wel ja

Het ziet er ook wel vet uit

, zie je in je spiegel een hele lage neus aankomen met daglichtjes aan, lampjes omhoog om te seinen, auto aan de kant, lampjes naar beneden en gas. Oh ja en natuurlijk vriendelijk bedanken

Bassie en Adriaan pauper lampen dus
Geplaatst: 23 okt 2010, 19:25
door Twowheeler
rise and shine schreef:Een zware dag in het leven van een motor-rijder, de extra voering moet denk ik weer in de jas

Dat is k*t man, ik leef met je mee!
Amen